28 mar 2007, 21:52

Защо ли съществуваш? 

  Ensayos
1351 0 4

Устни, меки като кадифе, слети в едно. Две тела, тръпнещи от желание. Нощта е тъмна, а небето обсипано с безброй звезди. Хиляди свещи и морето малко по-надолу. Една прекрасна нощ, а на сутринта- нищо. А тя е толкова влюбена. Не може да спре да мисли за него. Но той, той не иска и да чуе повече за нея. Тя бе за него едно нищо. Поредното прекрасно момиче, което се заплете в паяжината му. Но този път всичко беше различно. Тя бе влюбена, а той - не. Защо съществуваш, Любов? Защо си такава убийца? Защо толкова брутално разделяш две души, които могат да бъдат много щастливи. Да се обичат, така както никога. Но ти си зла! Ти нараняваш хората и никога не се примиряваш с това, че някои живеят, без да страдат!
           Мразя те, Любов! И не само аз. Много  сме! Но ти това не го знаеш и никога няма да го разбереш!

 

 

© Неда Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Първо човек се учи на любов, а после цял живот е в преклонение пред Нея - Святата! Как така я мразите?
    "Тя бе влюбена, а той - не. Защо съществуваш, Любов? Защо си такава убийца?"...???
  • И аз я мразя тази любов.Ужасно чувство!!!!!!!!!
  • Олеле скъпа ще спреш и ти някой ден да се влюбваш защото ще разбереш ,че това е само една илюзия в която сама се вкарваш и си самовнушаваш всичко което чувстваш .Лъжа е, но сладка нали?
  • Лоли-поп,твоето есе и сюжетът са ми много познати.Нали се сещаш?Обаче е страхотно наистина!!!Давай само така!
Propuestas
: ??:??