9 oct 2011, 23:35

Аз съм 

  Prosa » Otros
1945 1 3
1 мин за четене

Аз съм тази, която направи много грешки, падна стотици пъти и пак намери сили да се изправи. Аз съм тази, която с инат върви напред и рискува всичко, което има. Аз съм тази, която се усмихва широко с блестящи очи. Аз съм тази, която нарани много хора, но за всичко ми се върна. Аз съм тази - гордата, която не свежда главата си ниско. Аз съм жената, която не спря да вярва, колкото и да продължаваха да ме предават. Аз съм жената, която и за миг не спря да обича, макар че сърцето ми бе наранено стотици пъти. Аз съм жената, която разтваря доверчиво ръцете си и се впуска към пропастта. Аз съм жената в, чийто смях се усеща трепет на болка. Аз съм тази, която не се отказва от това, което иска. Аз съм тази, която ще направи и невъзможното за мечтите си. Аз съм тази, която вярва в чудеса. Аз съм тази, която се изкачва на върха и без страх се пуска надолу, само за да почувства тръпката. Аз съм жената, чиято воля не можеш да пречупиш. Аз съм жената, чийто криле не можеш да скършиш. Аз съм жената, чиято сила не можеш да отнемеш. Аз съм жената, чиято смелост, никога няма да превърнеш във страх. Аз съм тази, която обича с цялото си сърце,макар че нищо не е останало от него. Аз съм тази с дяволското търпение и спокойствие. Аз съм тази, която ще премине през хиляди трудности за да стигне до целта си. Аз съм тази, която искам да съм. Аз съм тази, която намира щастие в най-малките неща. Аз съм жената, от чийто път ти никога няма да ме отдалечиш... Аз съм жената, която разбира хората, споделя и живее така, както смята за добре. Аз съм грешницата, поучила се от направените грешки. Аз съм жената, чийто уроци на живота научих до последната дума. Аз съм тази, която знае накъде върви. Кажи ми ти коя си ?

© Лилия Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??