7 nov 2021, 23:26

Богатият човек 

  Prosa » Relatos, Otros
444 0 6
1 мин за четене

Богатият човек най-често е самотен.

Сам в мислите си...В чувствата си... С цялата си същност.

Прибира се вкъщи. У дома... Никой не го посреща. С досада от поредния успех, сяда на дивана. Дори и се просълзява от факта, че е сам. От истината, че, че никой друг не топли неговата душа, която ще го накара да се почувства прекрасно, че изобщо съществува, че изобщо е жив.

Просто една целувка и една искрена дума :"обичам те ", така могат да го променят в по-добър човек, по-всеодаен към околните без да иска от другите нещо в замяна за сторената от него услуга.

Обаче ако, в случаят е сам. Без жена. Той просто отваря бутилка с коняк. Опиянява се, естествено, за да забрави това досадно и ужасно чувство, че себе си се вижда в това проклето огледало. И, да... Опиянението го кара да се чувства забавно и уверено, но не за дълго, защото на следващият ден искрено съжалява, затова че е отделил време за неща, които не му подаряват щастие, а то е да търси наслада у похвалата за успехите си. Са, сладка е, но е до време.

Нужно е само един човек да те изкачи на върха на пиедестала. А точно там се намира - Любовта. Алкохола не ти го подарява. Позволява ти да затъпее болката, но не и нуждата да имаш човек, който безусловно ще те обича. 

© Yoana Stamatova Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Трудно ми е да възприема твоя герой. Общувам с богати хора, които толкова много обичат парите, че са готови да жертват приятелства, любов в името на това да увеличат богатството си.
  • Има всякакви самотници - и бедни, и богати. Това до голяма степен е въпрос на избор, може би не винаги съзнателен избор, но избор.Но връзка между финансите на един човек и неговата самота аз лично не мога да открия.
  • Това се върти и за умните, красивите и добрите. Та се чудя, кой го живее този живот, в крайна сметка.
  • Възможно е жените да обичат богатите мъже, не толкова заради парите, колкото за онези качества, които са им помогнали да ги спечелят..
    А бедните хора нямат приятели....
  • Нещо не ми се връзва. Около богатите винаги орбитират върволица от златотърсачки, но те обикновено се женят за себеподобните си - също богати. Но никога не са самотни. Ако са чалга първенюта нямат интелектуален капацитет да осмислят ситуацията, а ако са интелигентни - все ще намерят сродни души.
  • Богатият е сам, самотен, домашен алкохолик.
    От което следва, че бедният е женен щастлив трезвеник.
Propuestas
: ??:??