6 sept 2023, 15:39

Честит празник! 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
325 3 15
2 мин за четене

- Хайде, деца! Кико, стой мирен да ти вържа връзките! Симо, вземи и жълтия плик с кекса от печката, и да тръгваме, че майка и татко ни чакат!

- Няма кекс, какъв кекс?

- Как какъв, оня, дето снощи по никое време правих за обяда днес. И картофената салата, може да сложиш кутията в жълтия плик с кекса.

- Роси,ама кекс няма. Ти докато беше в банята, ние с децата го изядохме, помислихме, че си ни направила закуска.

- Каква закуска, бе, Симо, нали в неделя ти я правиш?! Браво на вас, не ви ли беше малко всичкия?

- Малко, но и на тебе ти оставихме едно парче, да не се сърдиш. Пък и днес не е неделя, та...

- Да не се сърдя? Ядосана съм, за какво да се сърдя, за един кекс! И салатата ли оплюскахте?

- Е, Росицо, картофена салата на закуска като има кекс кой ще ти яде...

- Ти подиграваш ли ми се? Много добре знаеш, че аз нося кекс у майкини като се събираме всички! И какво ми е на картофената салата?

- Забравих, че днеска е празник, пък и децата така сладко закусиха...

- Мамооо, ще ме връзваш ли?

- Сладко ви  било, а? Като че ли не сте видели кекс!

- Като правиш само на празник!

- А, така ли било! Пак аз виновна!

- Не че си виновна, ама и ние не сме...

И празничният скандал започна!

 

 

© П Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • МИНЕ- 😂 кюфтетата са си кюфтета, празник без кюфтета празник ли е?!😉
  • Много се забавлявах, като се сетих за такъв подобен случай, само, че с кюфтета! Хареса ми, Пепи!
  • Mitvans (Иванъ Митовъ) - а можеха и да не ѝ оставят! Брей, това Жената, верно не е човек като човека! 😅 🤣
  • Браво, Пепи! Николай е прав! Хубаво е, че те има!... Поздравления!
  • ДИС (Деа) - ще се научи Роси! 👍 Като има кекс, някой ще ти гледа календара неделя ли е, празник ли е!
  • Следващия път - два кекса😊
  • Благодаря, мила palenka (П. Антонова)!
  • ZLATNA - Благодаря! Благословена да е и честит празник!

  • Честит празник, palenka (П. Антонова)!
    Благословена вечер за теб и твоето семейство!
  • Ники - Благодаря!
  • Добре, че си ти, Пепи, та малко да ни разсмееш, че в тези дни положението е мрачно и сиво!
    Добре, че те има!
    👏👏👏💓💓💓
  • aap (Ангел) - все пак е празник, и с кекс, и без кекс. Радвам се! Благодаря!
  • Накара ме да се усмихна в тези лоши дни,Благодаря ти!Поздравления!!!
  • PetarStoyanov - 😅 👍 Ха ха! Точно! Благодаря!
  • Браво Пепи, празник да мине без скандал,...да, ама друг път
    Какъв виц се сетих
    -Докторе, съпругът ми вече не ме удовлетворява като мъж
    -Как по-точно, госпожо
    -Въобще не реагира на моите опити да започна скандала...
    ПРИЯТЕН ПРАЗНИК
Propuestas
: ??:??