31 may 2016, 10:46

Чисто хипотетично 

  Prosa » Relatos
454 0 5
1 мин за четене

 

Чисто хипотетично вятърът довя бележка изписана с тъга, в нея се молеше за помощ. Ягодите на съседката били обрани. Чисто хипотетично отидох да разследвам кой го е направил. Чисто хипотетично се оказа малко сираче, което освен супа, хляб и боб, никога не бе яло такива интересни неща, които растат от земята.

 

Чисто хипотетично тя го осинови, но и чисто хипотетично то избяга, защото не беше свикнало някой да се грижи за него, а и чисто хипотетично му липсваше свободата. Тя чисто хипотетично се надяваше някой ден да ù каже мамо, но то чисто хипотетично я наричаше: „лельо”.

 

Често и хипотетично то се сеща за нея, като за странната жена, която искаше да го къпе, да го накара да носи чисти дрехи и да го промени.

 

Чисто хипотетично то живее някъде по света и прави сладко от ягоди. Подслажда си с него всеки сладък момент. Първа целувка – сладко от ягоди, тичане бос - сладко от ягоди, мокър под дъжда - сладко от ягоди.

 

И чисто хипотетично всеки един специален момент е ознаменуван с мармалад от праскови.

Единствено праскови никога не открадна!

 

Специалните моменти не се крадат...

 

Това беше теорията му, чисто хипотетично...

© Олеся Николова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??