18 oct 2011, 16:01

Да обичаш себе си 

  Prosa » Otros
964 0 2
1 мин за четене

Попитаха ме какво означава да обичаш себе си?! Преди време и аз самата не знаех как да отговоря на този въпрос. Какви думи да кажа, с какви доказателства да ги подкрепя. Просто защото не вярвах в себе си, не се обичах достатъчно и може би не се познавах добре.
Времето минаваше. Дните се изнизваха като мъниста. Годините летяха. Пътищата по, които вървях бяха обсипани с трудности. Хората, с които ме срещаше живота ме предаваха, някои ме обичаха, други ме изоставяха, а трети просто ме използваха. Растях и постигах успехи. Падах и ставах и продължавам да го правя. Да, имам железен инат и съм упорит човек, но трудно повярвах в себе си. А когато го направих, обикнах и същността си. Защото да обичаш себе си означава да обичаш това, което си. Да знаеш какво можеш да правиш, какво си способен да кажеш, какво можеш да постигнеш. Да имаш сърце, с което да обичаш и сърце, с което да се гордееш, макар и не винаги пътищата, по които те е водило да са били правилни. Ала по този път е минал всеки. Да обикнеш душата си и мечтите си. Да обикнеш същността си такава, каквато е, и ако искаш промяна, ти бъди промяната. И ако искаш любов, раздавай любов. И ако искаш щастие, носи щастие на хората. Някой ден всичко това ще ти бъде върнато в двойни размери.
Обичай се, защото си единствена и неповторима по рода си. Няма друга като теб. Всеки човек е различен по своему. Живей живота си, обичай, давай, прощавай, мечтай и вярвай в себе си. Да обичате себе си означава, да бъдете честни към това, което сте. Да знаете, че имате качества, които заслужават да бъдат показани. Да знаете, че никога няма да се подцените, дори другите да го правят. Да знаете, че дори да паднете хиляди пъти, ще обичате себе си, защото винаги ще се изправите! Това е да обичате себе си. Да обичате това, което сте, в този момент, в този ден, в това време, на този етап от вашето съществуване! Защото аз обикнах себе си и никой не може да ме сломи!

© Лилия Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Много е хубаво, Лили!
    Обичай себе си, така ще се предпазиш от лошото....
    Поздрави, мила!
  • "...обичай, давай, прощавай, мечтай и вярвай в себе си."!!!Благодаря ти за позитивните думи...!От сърце...!
Propuestas
: ??:??