3 may 2012, 0:20

Destum ~ I глава 

  Prosa » Ficción y fantasy
530 0 2
2 мин за четене

I Глава


 Светът е творение на двама братя – Мороз и Луминос. Макар във вените им да течела една кръв,  неспирна била враждата им. Омраза изпълвала  сърцата им, завладявала душите им и сковавала в лед дори и най-красивите чувства в мига, в който се погледнели. Единствена по-малката им сестра Джорджиана била способна да укроти гнева им. Двамата братя били красиви, но неземната хубост на сестричката пленявала всичко и всички, изпълвала пространството, а добротата, честността и обичта, които Джорджиана била склонна да изпита към всеки, внасяли хармония дори и в хаоса. Единоборството между Мороз и Луминос обаче било по-силно от смъртоносна отрова. Джорджиана не можела да понесе омразата, която изпитвали един към друг най-скъпите за нея. И така бавно и полека Вечността отнесла младостта и силите на девойката и тя попаднала в прегръдките на Смъртта. И настъпил Мрак. Нищо вече не било същото -  нямал го звънкия смях, светлината и любовта, приятелството и радостта. Мъка обхванала братята. Доброто сърце на Луминос чезнело в мрака, а черната душа на Мороз станала безлична на фона на заобикалящото я нещастие. Тласкана от болката между Мороз и Луминос, пламнала война, която била началото на края. Те се обвинявали взаимно за смъртта на онази, която обичали безумно. Така се стигнало до Битката. Като наследници на могъщи магьосници, те били способни да призоват както хаоса, така и космоса...  Гръмотевици разкъсвали земната гръд, а болката ú се превърнала в страховита буря. Завалял дъжд, ала той идвал от недрата на земята. Всеки път, когато мощта на проклятията им се сблъсквала с материята, те създавали света ни: планините и морето, растенията и скалите, небето с облаците и вятъра, слънцето и луната, тъмнината и светлината, студените и топлите цветове. След като осем дни и нощи водили оспорвано Битката, магията в братята се пречупила. Те осъзнали съвършенството на един свят, изграден върху хармонията, мира и любовта. Ала Мракът и Смъртта все още властвали над света. Двамата братя разделили скъпоценната гривна на Джорджиана, направена от седем камъка, на седем части: рубин, диамант, сапфир, опал, нефрит, кехлибар и аквамарин. Всеки от тях скрили в по един храм и прокудили Мрака и Смъртта. Мороз и Луминос съзнавали, че злото отново ще управлява Земята. Всеки от седемте камъка имал силата да удържи злото, а всички заедно – да го унищожат за винаги. Омаломощени, Мороз и Луминос влезли в гробницата на сестра си и легнали от двете и страни, за да я пазят от недостойните, от онези, които не били избрани да носят в себе си истинската Магията. Свитъкът със Забраненото заклинание положили в десницата ú. Той било единственият начин Мракът, Смъртта и Злите сили да възтържествуват над света, създаден в прослава на Господарката на Седемте Камъка.

© Евгения Танева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Хубаво, ама 1 глава звучи супер гръмко за това текстче. По-скоро е някакъв пролог или нещо такова.
    Надявам се когато/ако продължиш, главите да са по-дългички.
  • Поздравления за оригиналната идея! Чакам продължението.
Propuestas
: ??:??