20 ene 2021, 16:48

До Ада и назад 

  Prosa » De humor, Otros
403 0 13

   Късна нощ. Малолетен геймър изтребва поредната орда чудовища на компютъра си. Изведнъж вратата на стаята се отваря и се появява баба му.

   - Ех, чедо, ако продължаваш да се занимаваш с такива ужасии след като умреш със сигурност ще те пратят в Ада. - обажда се притеснено старата.

   - Нищо не знаеш, бабче. Аз вече девет пъти бягам оттам. А веднъж дори успях да затрия Луцифер.

© Акеми Йошида Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Това е идея!
  • Жалко, че не се е сетил да прати малко на папата. Тогава щеше и с Ватикана да прави бизнес. Понеже от българската ракия по - добра няма.
  • Предприемчив българин, нали сме нация изобретателна, е взел казаните в Ада под аренда и ги е претрансформирал в казани за ракия.
    А с Рая има търговски бартер - доставя им ракия срещу трева - те там и без това нямат огън и не им върши работа, язък, че всичко им е такава красота от тучни зелени поля!
  • Радвам се, че те е разсмяло. 😊😉
  • 😅 Бабин сладък! Много ми хареса!
  • Непобедимите ...
  • "Ако твърде дълго се взираш в бездната, бездната ще се взре в теб." . по български : "Те ти булка Спасов ден!" ...
  • Геймърите могат всичко, но не в реалността.
  • Не е задължително. Някои игри даже са полезни. Благодаря, че намина, Ивайло.
  • Зарадва ме с тази усмивка, рогато ангелче.
Propuestas
: ??:??