18 ene 2021, 10:40  

Долетяло 

  Prosa » De humor
199 3 7
1 мин за четене

Специалистите от американското разузнаване са в шок. Както винаги, те рутинно подслушали разговора между американски гражданин и далечния му вече /не само по разстояние/ баща. Който за пет минути разказал 1 234 новини за всичките 87 оцелели жители на селцето.

Експертите сега си блъскат главите и проучват генеалогичните дървета и пънове на селяните, опитвайки се да открият какви са връзките им с премиера, депутати, министри, журналисти, та майките им са били 874 пъти споменати в разказа на българина…

хххх

Настъпва нова ера – на демократичната диктатура…

хххх

Трябва да се затегне демокрацията…

хххх

Произшествие.

Гражданинът Х.Х.Х. забелязал в магазина красива – над носа – дама. Помогнал й да изнесе продуктите, придружил я до дома й, където тъкмо се била заселила, а там… /Моля за червена точка!/ Двамата, упоени от внезапната любов се отдали на страстта. И първо смъкнали маските…

След което били разделени с помощта на съседите и пристигналата полиция.

Оказало се, че това била бившата му съпруга У.У.У., с която се развели преди година.

Граждани! Внимавайте с човека насреща ви. Може да се окаже бивша любима, любим или любимо…

 

 

 

Каня на понеделнишки коментар - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??