30 ene 2019, 11:37

Драга редакция 

  Prosa
714 1 3

Здравейте всички, които правите това страхотно списание! Аз съм една обикновена жена от провинциален град, не съм като вас, живеещи в столицата. Купувам си редовно вашето списание и имам цялата колекция от броеве, от както сте започнали да го издавате. Снимате страхотни жени, които носят красиви дрехи, не че ние тук сме изостанали с модата, а от кулинарната ви рубрика вече съм готвила повечето рецепти. За какво ви пиша, ли!? Имате страхотни рубрики за семейството, навиците и бита на хората, но имам една молба да пратите репортер до нашия блок, /аз ще ви напиша адреса/. Да видите имам една комшийка, да опишете нейният бит. Ето мъжът и Жоро втори ден го няма, тя гримирана излиза по центъра, ходи по заведения. Той, като се прибере, дръпне ѝ един пердах, после има малко мир и спокойствие. След време пак тя по магазини и салони, после пак бой. Писна ми, драга редакция, тя да има по-скъпи ботуши и чанта от моите, вече не се търпи. Поздрави! Дерзайте, ваша Милка! 

© Jivka Koleva Todos los derechos reservados

La obra participa en el concurso:

Монолог »

40 Puesto

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??