8 nov 2021, 16:17

 Дупчести истории 4 Съветът 

  Prosa » Relatos, Ficción y fantasy
280 0 3
Произведение от няколко части « към първа част
8 мин за четене

      Галактическият съвет се беше събрал на извънредно съвещание. Залата беше огромна, но едва събираше представителите на по голямата част от флората и фауната на Галактиките. Стените бяха облицовани с монитори, чрез които дистанционно присъстваха и представители на видове, за които беше невъзможно да преживеят извън своята среда.

 

      Председателят почука три пъти с чукчето си по гонга, обявяващ започването. В пълна тишина той огледа цялата аудитория, запази мълчание за две минути, давайки необходимото време на всеки да осъзнае важността на събитието и ,,, започна

 

      - Ще изпусна епитетите ‘драги’ ... ‘скъпи’ ... събрали сме се тук за да решим един ужасно важен проблем, който засяга всички ни, пряко и непосредствено .. – в този момент – той погледна органайзера си – всемирният галактически часовник, показващ в момента MMCDLXXXI993MCLXI , който инсталирахме на планетата B558$79# в абсолютно защитена среда, започна да дава погрешни показания, като по този начин хвърли в смут целия синхрон на Вселената! Техниците откриха мощни аномални въздействия от разкъсване на времево – пространствения континуум в различни точки на Вселената, които водят до неадекватен толеранс от 0,0001%, и който приложен в галактически мащаби изтрива появяването на бъдещите галактики или води до появяването им на най неочаквани места във Вселената. Като странични ефекти life span на всички събития стана абсолютно непредвидим с необозрими отклонения, което сериозно наруши нормалния ход на времето и хвърли в смут всички наши очаквания. Давам думата на Координатора ни от специалния ни отряд по борба с катастрофи и катаклизми (СоБКК).

 

      - Хм ... , хм ... През далечната MMCDLXXXI992MCLXI галактическа мерна единица за време и пространство възникна събитие, когато галактиката Alpha77$5 се насочи направо към Beta91$8 с предвидимите последствия от невъобразим космически взрив, унищожавайки 8421034 вида от фауната и 906642725 вида от флората , 348 планети, 583 спътника, 35 звезди и 2 черни дупки – започна Координатора. – Тогава беше създадена програмата ПГК (Предотвратяване на Галактическите Катаклизми) . Основният проблем ни беше локално да удължим времето , необходимо за преместването на галактиката Omega12&9 с два парсека в нужната посока, за да се изменят траекториите на Alpha77$5 и Beta91$8. За целта използвахме (разрешеният за онова време) TimeShift-ър ... манипулацията беше извършена успешно, но като страничен ефект, за който разбрахме впоследствие, организмите клас 55Jv78#rr57*AA (обикновени торни бръмбари ... бел.ред. ) на една от планетите на Alpha77$5, а и чиято еволюция предполагаше техните заложени способности да боравят с времето, еволюира до степен, че в популация над 10 000 можеха своеволно да връщат времето ... предизвиквайки локално нарушение на континуума. Впоследствие, и благодарение на придобитият си стаден имунитет да оцеляват връщайки времето, на планетата колонията им набъбна до такава степен, че вълната от аномалии започна да се разпространява на междупланетно ниво, даже достигайки до изменение на звездната система. Беше се образувало туморно образование, което СоБКК докладва на Галактическия съвет ... и след големи дискусии беше решено планетата да се взриви, като се предполагаше, че популацията на бръмбарите щеше да бъде изпепелена. Планът беше изпълнен най – прецизно, около планетата бяха строени поделенията на Лонголиерите ( за по – едрите отломки) и специална филтрираща мрежа за по – фините частици. Но ... !

      Впоследствие се оказа, че представители на тази инфекция от бръмбари все пак били успели да проникнат през загражденията и се били разселили из цялата вселена – доказателство за това бяха няколкото аномални импулси за нарушаването на континуума и локалното появяване на паралелни времеви коридори. Локалните турболенции предизвиквали огромно количество жалби до галактическия съвет , които все още постъпват и стават все по – тревожни ..

 

      Председателят се беше втренчил в органайзера си , устните му мърдаха а лицето му беше леко побледняло:

 

      - Тук чета ... тоест се опитвам да чета произволно избрани жалби ... невъобразимо количество са, да не говорим за същината ... ето например ...

 

... Семейството на една богомолка се жалва, че дъщеря им умряла от глад, защото любимият й – пук ... – и просто изчезнал изпод лапите й ...

... свидетели видели, как една риба се стрелнала към плячката си и ... пук – видели я един едър морски звяр да я поглъща...

... Едно маймунско стадо си подскачало из банановата гора, когато – пук – и водачът им паднал на земята, защото гората отдавна била опожарена ...

.... .... ( това не е за четене ! ) ...

.... .... ( и това WOW … – не ! ) ....

 

      - Всъщност май е по добре да дам думата на техническия екип, изследвал бръмбарите клас 55Jv78#rr57*AA ... заключи Председателят.

 

      - Бяха изследвани бръмбарите от този клас – започна напетият Началник от Техническия отбор... – По принцип нито един от тях не се отличава от съответните бръмбари от сходни класове. Тромави, но лесно подвижни на повърхността, без наличието на специални отбранителни крайници – било то щипки или жила. Живеят под земята, ядат всичко, с това отличие, че произвеждат безцветна лепкава течност, чието поглъщане от други организми им придава свойствата да се самовъзпроизвеждат назад във времето. Самият процес на възпроизвеждане трае до 24 часа, което е особено важно за нас. Поединично са безпомощни, но в групи над 10 000 са неизтребими поради факта, че ... след 24 часа те отново са се самовъзпроизвели. Същото важи и за околните видове, които са употребили тяхната течност. Всъщност именно този отрязък от време – 24 часа, представлява връщане на времето ... или време за формиране на паралелен клон на материята, или ... проблемът не е точно изяснен, но този феномен засяга на локално ниво всичко и всеки в радиус от 50 километра, което рефлектира на жизнения цикъл на Вселената. В такъв смисъл популацията теоретично може да бъде унищожена за двойният интервал време от 48 часа, което показват лабораторните изследвания.

 

      В залата се чуха викове и настана смут. Едни бяха ужасени от всяко едно въздействие с необосновани последствия, други защитаваха теорията, че това си е нормалния ход на създаване и изчезване на видовете, както е предречено от гадателите и предсказателите, трети настояваха това чудо да не бъде унищожавано, защото всеки поединично би имал полза от такова прераждане.

 

      Председателят отново почука три пъти с чукчето си по гонга, изисквайки тишина в залата

      - Отново ще изпусна епитетите ‘драги’ ... ‘скъпи’ ... в момента има няколко огнища на аномалии, като най – фрапиращият е на планетата Земя от Слънчевата система, две – по малки в зародиш в съзвездието Центавър и опитните образци в лабораторията ни на астероида Ff31#23. Събрали сме се тук за да решим този ужасно важен проблем, който засяга всички ни, подлагам на гласуване следващите ни действия, като Ви предлагам да утвърдим като основна линия един от трите варианта , а именно:

 

1.) Да предприемем действия повсеместното унищожаване на популацията на туморните бръмбари

2.) Да унищожим основния действащ тумор на Земята, а другите да подложим на карантина с цел изследване

3.) Да не правим нищо, въпреки че основите на стария ред са застрашени и много вероятно да бъдат разрушени.

 

Последва жужене, бръмчене, мърморене, гласуване...

 

      Председателят за трети път почука три пъти с чукчето си по гонга. Минута – две изучаваше резултатите, промърмори неговото си ‘хм – хм’ няколко пъти и обяви:

 

      - Резултатите ....

за 1.) – Унищожаването им – 40,50%,

за 2.) – Локална интервенция на Земята – 58,40% ...

за 3.) – Без каквито и да е действия – 1,10%. ...

      Всъщност в последната група, основните идеолози са тук точно тези, същите присъстващи със скандалното си поведение бръмбари от клас 55Jv78#rr57*AA, аргументирайки се с довода, че и те са вселенски създания, плод на еволюцията, независимо от факта, че способностите са си получили като последствие на изкуствен експеримент на СоБКК, цитирайки Писанието от преди създаването на Вселената ...

 

      В залата настъпи хаос. Всички скочиха яростни и започнаха да търсят виновниците – ‘Къде се криете изроди нещастни!?!’ викаха, ровеха и заничаха из всички ъгълчета ...

» следваща част...

© Пламен Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Блу ... Роси ... може и да е наивно от моя страна, но все ми се струва, че все някъде има здрав разум и в хаоса, в който сме забъркани, ми се струва, че този разум не се намира тук 😥 Ще ги мародерствам тези извънземни докато не поумнеят, та - нека да изчовъркат локално гадорията, която сами са създали и после да върнат времето назад - и тогава ... ние няма да помним задънената улица в която сме се напъхали, но ... естествения ход на историята предполага, че не можем да започнем 'на чисто' - семената на хаоса ги има навсякъде, колкото и да се връщаме назад ... вероятно ще кривнем нанякъде, което пак ще е в 'грешната страна' , .. но ... затова е фантастиката, която, както в детските приказки' ни води към щастливия край ... където няма нищо конкретно, но затова пък е ... щастливо 😍😎👍
  • Ако ще правят локална интервенция на Земята, то ще е необходимо май цялостна подмяна. Плам, изглежда вървиш със стъпка напред във времето. 🙂
  • Започнали са вече с локалната интервенция😢
Propuestas
: ??:??