17 mar 2020, 20:35  

Éдна 

  Prosa » De humor
762 3 13
2 мин за четене

 

Въртя се, въртя се, няма и няма! Бяга ми сънят и това е! Ами, няма как, ще броим овце! И почвам….една..

 

- Здрасти! Аз съм Éдна.

- Моля? Коя си? Какво правиш тук?

- Ми нали ме повика! Аз съм Éдна. Абе, много сте странни това хората! Висши били! Какво ви е висшето? Повика ме – дойдох! Как можаха да ме кръстят Éдна! Всяка вечер насам-натам! То работа, работа… Като не могат да спят, ние ли сме виновни!

- Ама ти си овца…!

- Е, и? Ти да не си…кой знае какво! Ама аз съм учтива, интелигентна съм! Не обиждам като някои…Виж я ти! Овца съм била! Хубаво ми казваше майка ми, че хората са нахални, високомерни и арогантни! Грижиш се, грижиш се, а те…Нямат капка уважение и благодарност!

- Ох, стига вече, че ми наду главата! Малко ми надува главата шефът…

- Кой, Петров? Какъв мил човек! Бях при него оная вечер! Почерпи ме едно Блъди Мери! Ама прекарахме една прекрасна нощ! Малко са такива…малко-о-о! А ти, няма ли да ме почерпиш поне! Все да ви напомням за добрите обноски, ей!

- Ами…кафе и …някакви сладки!

- Кафе! Посред нощ! Боже! Остави! Нищо не искам, приседна ми! Я да видим поне някои парцалки имаш ли?

- Ама не ми рови из гардероба!

- То пък един гардероб! Само боклуци! Тази жълтата ще я носиш ли?

- Вече не!

- Е, не знам дали ще ми отива, ама поне това! Каква скапана нощ! Голям късмет имам, няма що! А, май ме викат другаде! Е дано там да потръгне! Като те гледам колко си смотана, да взема да те светна нещо! Не викай Две! Много е тъпа и говори, говори, направо ще ти стане лошо. Да не говорим за Три! Още по-загубена е Четири! Пет – не чак толкова, Шест я бива, Седем много ме дразни…Е, хайде, със здраве! И друг път да се подготвиш по-добре!

 

Замина си, слава Богу! Ама и овцата му с овца! Развали ми нощта! Вече и овце да не брои човек!

© Елка Тодорова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ви, Миночка и Пепи! Честита ви Цветница и да бъдете весели!
  • Овце броят мъжете. Те и без това не слушат какво говорят жените.
  • И аз няма вече да броя овце, че току виж взела ми последната рокля в която се събирам! Браво!
  • Благодаря за хубавия коментар, Краси! Ами да, като изкупиха тоалетната хартия да вземат да си я броят! Поздрави!
  • Броят тоалетната хартия и заспиват.... Хубаво си го написала Елка!
  • Благодаря, Дочке, Дени, Мариана и Георги! Нека да е весело! Георги, аз бях сложила тирета, не знам защо излязоха точки!
  • Приятно!
    Технически проблем - точка вместо тире? Редактирай тук и ще се оправи.
  • Хахах 😂
  • Леле. Добре че прочетох. Никакви овце повече. Ще броя пари.(и те са като рибите)
  • Много ви благодаря, приятели, Младене и Надежда! Малко смях в тези тъмни времена!
  • Рядък случай на овце по-интелигентни от хора. Поне от Една до... Седем! Сякаш има връзка с дните на Сътворението от библейския сюжет. А може би и с овцата Доли! Поздравление, Елка - много оригинален и изпипан замисъл.
  • Изводът какъв е? Брой риби - те мълчат.
Propuestas
: ??:??