4 mar 2011, 18:04

Фуния 

  Prosa » Otros
883 0 0
1 мин за четене
Един ден се събудих и разбрах, че вече не съм дете. Погледнах се в огледалото и осъзнах, че вече имам почти целия необходим потенциал, за да започна да сбъдвам и най-смелите си мечти. Вече не бях детето, което мечтае за идеалния свят, в който да живее. Вече бях младият човек, който да построи своята фуния, да изпълни своя опус. 

 В началото всичко е като едно зрънце, което изглежда нищожно и слабо. Но увереността, грижите и любовта ти могат да сътворят чудеса. Зрънцето ще започне да расте. Първо ще се бори с почвата да проникне в нея, за да пусне здрав корен. Ще се сблъсква с камъчета, животинки, твърда пръст, докато намери топлото си убежище. После ще започне да расте нагоре - бавно, малко по малко. В началото ще е слабо, вятър и студ ще го сковават, но и тогава то ще трябва да се пребори, за да оцелее. След всички трудности ще бъде светлина -  топло и светло, заслужено ще се развива спокойно, ще дава плод. 

 Ето така, фунията от началото е малка и тясна, но нагоре се разширява. Върти се и достига до все по-големи хоризонти. Всяко нещо, което започнем, в началото е малко и несигурно... и никога не е невъзможно. Само е нужно със сърцето си да знаем и усещаме, че това е нашето Нещо, точно за теб. По този начин се изпълнява опусът - твоето предназначение.

Така ще започна с моята фунийка.

© София Русева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??