31 oct 2021, 0:14

Големият провал 

  Prosa » Reseñas, análisis, articúlos de critica
337 7 5

Президентът Радев и неговите служебни правителства търпят провал след провал.
По ирония на съдбата идеята за президентска република и за силен президент рухна окончателно в калта. Видя се пълната безпомощност на президента като управляващ и пълната неспособност на служебните му кабинети да управляват в условията на криза. С една дума - пълна политическа импотентност! Ясно е, че поне тази зима българите здраво ще духат супата. Въпросът е кого ще издухат на 14 ноември. Този път турците на ДПС са срещу Радев, но на миналите избори той спечели благодарение на техните гласове. Да видим сега дали умее да плува срещу течението жабешкия си стил /известен още като бруст/. Както се казва - Аллах дал, Аллах взел!

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря на всички взели отношение към този текст. Тук включвам коментиралите го, както и оценилите го и поставили в Любими.

    1. Миночка, благодаря за съпричастността!
    2. Емо, след като конституционният съд се произнесе категорично по казуса Петков и стана ясно, че той е излъгал нагло и подписал декларация с невярно съдържание, вината пада върху Радев, който го назначи за министър. Но не само това. Радев се опита да го покрие, като поиска КС да не гледа делото. При това положение не мога да вярвам на президент с двойни стандарти.
    3. Джон, благодаря за интересния ти коментар!

    На всички вас - успешна нова седмица!
  • от Уикипедия --- Пиесата (от френското „pièce“ – „парче“, „откъс“) е драматургично произведение – текст, въз основа на който се поставят театралните представления ...
    ... за мен политиката е театър в който ние участваме като зрители - седим в салона, позволено ни е да люпим семки, да дюдюкаме или ръкопляскаме ... а на сцената се вихрят няколко паралелни пиеси, написани от външни автори, които са успели да натикат нашите си автори в редовете на публиката ...
    ... при такава обстановка за нас ни остава само забавлението да припознаваме действащите актьори за 'добри' или 'лоши' , само въз основа на критерия 'хляб и зрелища' ... 😥
  • Добро утрооо,.. Емил, този път и аз те подкрепям.
    Не е важно дали хулиш или издигаш някого, а как го правиш, наистина блудкаво поднесено
  • Уважавам те Младен! Но никакъв анализ и критическа статия не е това... Това е оплюване.
    Ние българите или издигаме някой на пиедестал, или го отхвърляме и мразим до смърт. Средно положение, за съжаление, няма.
    На калпав народ, управниците му пречат!
  • По мръсна работа от политиката, няма, Младен! Нагледах се на безморални личности толкова години, че сега нямам доверие на никой, а Радев, само като го погледнеш в очите и си личи, обаче, сложи негов човек, за конституционен съдия! Голям майтап ще става на 14 !!!
Propuestas
: ??:??