22 ene 2007, 9:53

Голямото значение на една черта 

  Prosa
1058 0 0
2 мин за четене

Този разказ не е за любов, не че умаловажавам нейното значение, но понякога има и много други неща, които могат да се споделят, а едно от тях са големите черти в живота на някои от нас, а именно на наркоманите или тези, които наричаме така. Момиче съм на 18години видяла съм доста неща в краткия си живот, а едно от тях са наркотиците и някои страни от тях.
Всичко започна преди две години, безобидно, като игра. Бяхме в едно дори обидно заведение или малка квартала кръчма, когато Едно момиче ме помоли да ида с нея до тоалетната и ми начерта една черта от белия прах само ако искам да пробвам, казах си: защо не - от една нищо не става и в същата тази кочина, наречена тоалетна, за първи път опитах какво е това наркотик! И оттам започна едно голямо приключение на тйни, криене, купонясване или както се пее в една наша песен "дискотеки зимни, летни, фонокарти, тоалетни!" Друсала съм се на много места с много различни хора, не съм спала със седмици - нон-стоп купони, момчета, а бонус беше, че съм на квартира с още няколко момичета, предпочитащи амф...на!Влизат, излизат, дори не познавахме половината от тях, но щом "ще начертаят", добре дошли, НО никога с никой не сме спали за наркотици, ние не сме "гладни ку...и, а само добри момичета, попаднали в лошата компания на "Големите черти"! Следва неспане с дни, неходене на училище и още много, много други проблеми... Следва големия кръговрат на желанието за още и още... Как излязох ли? Достатъчно лесно, с тази различна любов на едно добро момче: влюбих се и той ме заплаши, че ще ме остави, имах воля и устоях, но много хора нямат тази воля да спрат, а тази вечер на един купон начертаха.Отказах и моята черта я удари момиче, което е 8-ми клас, а на учудения ми поглед тя отговори: "Какво? Не ми е за първи път". "Голяма гордост" - отговорих й само и напуснах заведението... Не мога да кажа, че е лошо, лоши са последиците, но трябва сила да започнеш и сила да спреш! Не е нищо от това, което се говори, но ти трябва много повече сила да спреш, а ако не спреш, се озоваваш в големите проблеми на наркотиците: ако не задлъжняване с пари, ако не попаднеш на хора, може да се озовеш в канавка, надрусана, бита и изнасилена, а дори и с много по-фатален край...
Пиша това на всички млади момчета и момичета с молба: НЕ ЗАПОЧВАЙТЕ, ще имате много повече време да пораснете!

© Дарина динева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??