22 ago 2022, 12:20

И аз да предложа нещо 

  Prosa » De humor
679 2 8
5 мин за четене

Тук ще сложа някои размисли и ценни предложения по пестенето на енергията. Размисли, достойни, че и отгоре, на наредбите на ЕС…

Предлагат в офисите да не се носят вратовръзки, щото носенето им  довеждало до надуване на климатиците.

Бе, направо – в офисите задължително да се стои в кожух. Тулуп, от ония, дето ползвахме на пост в казармата. При това – всеки сам да си купи, че да се пести.

Нещо повече – офисите да се стеснят. Където преди е имало пет човека – вече най-малко двадесет и пет. Гръб до гръб, и понадолу – за взаимно топлене…

Освен това – предлагам колективно ходене до тоалетната. Пуска един вода, втори, трети… И последният пуска кранчето на казанчето. Плюс търка с четката станалата на гарова тоалетна…

В магазините – никакви осветления. Потребителят е длъжен да влиза с фенерче и се ориентира единично. Е, ако някой бандит… Нали… Всеки за себе си, Господ за всички…

Улиците – без осветление. Което може да стресира западняците, ама ние сме му свикнали. Нищо ново, нищо оригинално…

Паметниците да не се осветявали… Абе, у нас и да ги осветяваш – все тая. Младите ни знаят, ни ги интересува кои са тези на паметниците. В учебниците ги няма, в мрежата – хептен. А да питат какви са тия изроди с коте в краката, или с педофилско хищничество – на възрастните хептен не им се ще…

Градският транспорт – без отопление и осветление. Пак ние ще им обясняваме и поучаваме. Ще балканизираме Европата…

ЕК трябва да изгради график на температурите по сезони. Есен – над 16 градуса, зима – над  12 градуса, пролет – над  18 градуса, лято – до 30 градуса. При повишаване или понижаване на температурите – санкции за Майката Природа, Господ Вселенския разум и така нататък…

Болните – с ограничения в температурата. Над 37 градуса – санкция и изписване. Плюс наказателно ректално измерване на температурата на лекуващия лекар. Да е заинтересован. Ако не мине веднага в ЛГБТ…

Храненето. Ах, това хранене… Никакви врящи ястия! Сухи супи, изсипвани на езика и поглъщани с притоплена вода. Природосъобразни пържоли, алангле – с капеща още топла кръв. Кексове, които не се допичат, а консумират с лъжица. И салати, салати, салати – от окосената близка ливада…

Гражданите да преработят отоплителните инсталации. Просто радиаторите да бъдат монтирани под железните седалки на столовете. Сяда човекът отгоре и – щом на задника му е добре и топло, значи и мозъкът ще се чувства уютно. Знаем го от политиката – задниците уредени, останалите се топлим с разбиране…

Там, където има пречистватели на въздуха… Без подобни глезотии! Е, пуснал някой малко разтоварващ газ… Не е руски, нали? Ще се търпи… Щото после ще искате и прозорците да отваряте, пък температурата излита…

А, за вратите… Затворени! Какво става зад тях, кой коя/кого какво прави… Бе, тия нямат ли представа какво се случва зад затворените врати в обществото ни? Даже късметът някому може да излезе – ако чужда булка го хване за ръка и поведе към празен заключен апартамент, та после женицата да се уреди на топло местенце… Нямам предвид поза от „Камасутра“…

И сетне споделено пътуване до Солун, споделена трапеза, споделено креватче, споделени телесни части…

Важното е човек да набара нещо горещо. Или барем топло…

Британците вече изграждат „общи места“ – с отопление, където може да отиде човек, в чийто дом се прескачат бели мечки и весели пингвини…

И тук спирам разюзданата фантазия – на еврочиновниците и моята…

Абе, нали нещо там… Частна собственост… Как някакъв еврочиновник, дето не съм избирал, или нашенец, дето пък знам що за… таквозинка, за червена точка е… Та как някакъв ще нарежда каква температура да има в частен дом или в частна фюирма?

И се кротвам… Бе, като почнат писмата от скромни примерни граждани… Като обявят награда за гла… за информация за нарушители… Като тръгнат специалните енергетични полицаи..

Било е подобно…

И пак ли?

Впрочем, чудя се. Личен опит. И досега пестехме – енергията е скъпа. Сега ни нареждат да пестим. Всички, не само ние. Значи – енергията не е била скъпа?

Освен за нас и още 90% от българите.

Логиката говори – ми, защо се налага изведнъж да ни нареждат да пестим? Защо тоя газ се оказа вреден, мръсен, политически опасен?

Нали ИКОНОМИКАТА не е – уж! – зависима от ПОЛИТИКАТА?

Някакви политикани обявяват санкции, зъбят се, агресивно рекетират и заплашват… А пестенето ПАК е за наша сметка?

Щото в офисите на евробандитите, в домовете им, в големите бизнес корпорации –изключени климатици, уиски без лед, политикани и капиталисти в кожуси насред офиса няма да види никой…

И народът пак е в позата на булката…

Бъдещето? Както казват хората – икономията е майка на мизерията…

Впрочем, да знаете колко енергия се харчи за подобни критични и мислещи сайтове – от създаването на неправилните размисли до четенето им от безотговорни недоевропейци…

Шалтера!

 

П.П. В петък ще изнеса предложение, което завинаги ще спаси човечеството от глад и жажда...

 

Заповядайте в блога - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??