- Извинете, Марлоу може ли да излезе да си поиграем?
- Съжалявам, но тя не се чувства много добре днес и ще си остане вкъщи.
*
- Извинете,че пак Ви безпокоя, но изпекох на Марлоу бисквити. Тя оздравява ли?
- Съжалявам, но тя не може да види никого, обаче се чувства много по-добре. Ще я зарадвам с бисквитите.
*
- Пак съм аз, прощавайте. Всички от класа се тревожат за Марлоу, тя ще се върне ли скоро в училище?
- О, да, Марлоу се подобри значително. Съвсем скоро ще се види с другарчетата си.
*
- Добър ден, учителите изпращат тези цветя за Марлоу и питат как е тя.
- Сигурна съм, че ще бъде трогната. Възстановява се изключително бързо и скоро ще се върне в училище.
*
- Съжалявам, че пак Ви занимавам, но Марлоу не отговаря на съобщения, нито си вдига телефона.
- О, сигурно е забравила, тя всеки ден говори за приятелите си. Да знаете колко по-добре се чувства, съвсем скоро ще я видите.
- Не искам да съм нахална, но минаха седмици. Мога ли да я видя поне за десет секунди?
- Няма как да стане, но тя се подобрява и до седмица ще я видите.
*
- Госпожо, тук сме от името на целият клас. Омръзна ни да чакаме и искаме да видим Марлоу.
- Марлоу се самоуби.
© Стивън Генчев Todos los derechos reservados