30.08.2023 г., 8:24 ч.  

Има подобрение 

  Проза » Други
252 1 4
1 мин за четене

- Извинете, Марлоу може ли да излезе да си поиграем? 

- Съжалявам, но тя не се чувства много добре днес и ще си остане вкъщи. 

 

*

- Извинете,че пак Ви безпокоя, но изпекох на Марлоу бисквити. Тя оздравява ли? 

- Съжалявам, но тя не може да види никого, обаче се чувства много по-добре. Ще я зарадвам с бисквитите.

 

*

- Пак съм аз, прощавайте. Всички от класа се тревожат за Марлоу, тя ще се върне ли скоро в училище? 

- О, да, Марлоу се подобри значително. Съвсем скоро ще се види с другарчетата си. 

 

*

- Добър ден, учителите изпращат тези цветя за Марлоу и питат как е тя. 

- Сигурна съм, че ще бъде трогната. Възстановява се изключително бързо и скоро ще се върне в училище. 

 

*

- Съжалявам, че пак Ви занимавам, но Марлоу не отговаря на съобщения, нито си вдига телефона. 

- О, сигурно е забравила, тя всеки ден говори за приятелите си. Да знаете колко по-добре се чувства, съвсем скоро ще я видите. 

- Не искам да съм нахална, но минаха седмици. Мога ли да я видя поне за десет секунди? 

- Няма как да стане, но тя се подобрява и до седмица ще я видите. 

 

*

- Госпожо, тук сме от името на целият клас. Омръзна ни да чакаме и искаме да видим Марлоу. 

- Марлоу се самоуби. 

 

© Стивън Генчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не мога да възприема текста, защото в момента чета роман за детектива Марлоу
  • И на мен не ми допадна името. Пък и го свързам с вампира Марлоу от романа "Сейлъмс Лот" на Стивън Кинг.
  • Путни я е отровил, край на мистерията. Така е модерно в последно време.
  • Марлоу?
    Сега очаквам Стивън Кинг да разкрие мистерията

    Шегувам се с името, не ми допада, за първи път го срещам като женско

    Не знам къде се случва случката, но 7 месеца си е фантазия
Предложения
: ??:??