4 feb 2013, 17:17

Импресия за Воин и Път 

  Prosa » Otros
460 0 0
3 мин за четене

"За истинския Воин, ефикасност , оцеляване, дисциплина, принцип, уважение, респект, етика, морал, чест, достойнство, искреност, лоялност, самоусъвършенстване...- не са думи, не са понятия. За истинския Воин това е начин на живот, или с една дума -Път.

Ето, затова са различни. Ето, затова са един на един милион. Ето, затова не се вписват в заобикалящата ни действителност. Ето, затова като погледнеш един воин в очите, виждаш огън! Защото в Този Път, По Този Път,  Воинът е заложил не само живота си, а е заложил най-ценното нещо което има - СЕБЕ СИ!" -  Петко Димитров

 

Воин в духовния смисъл на думата. Понятие, по-скоро философско.

 

  Да тръгнеш по Пътя, трябва да извървиш една война със себе си. Да пребориш заблудите, егоизма, предателството, страха.

  Да отстояваш принципи, да поставиш Цел и да вървиш към нея. Да си разбрал какво е  "Добро" и какво е "Зло". Да се усетиш, да вникнеш в същността им. Да осъзнаеш че си Воин!

  "Основната отличителна черта на Духовните Воини е тяхното съзнание, живеят със съзнание и умират със съзнание. Със съзнанието на Воин" - Петко Димитров.

  Вървейки към Целта, натрупваш познания, мъдрост, съвършенство. Нещата, които оправдават Целта.

  А всъщност Целта не е важна, важен е Пътят!

  Път е осъзнатият и преднамерено избран начин на живот и смисъл от живеене, необходимост от знания, мъдрост, сила и мощ, за да си щастлив, че си живял и че си извървял Пътя.

  Вървейки по Пътя, съчетаваш физическия аспект с духовния, постигаш мъдрост и съвършенство и вече в края на Пътя можеш с гордост да се наречеш Воин. Със смирение и достойнство.

 

                               Войник

                      Аз съм войник и в битки печеля

                      малкото, дето свое наричам -

                      любови, приятелства, хора, вечеря

                      и всичко, което спечеля - обичам!"

                                       Хриси Минковска (Lepidopteria)

 

 

Ванко Николов (Starkmaster)

 

© Ванко Николов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??