"За истинския Воин, ефикасност , оцеляване, дисциплина, принцип, уважение, респект, етика, морал, чест, достойнство, искреност, лоялност, самоусъвършенстване...- не са думи, не са понятия. За истинския Воин това е начин на живот, или с една дума -Път.
Ето, затова са различни. Ето, затова са един на един милион. Ето, затова не се вписват в заобикалящата ни действителност. Ето, затова като погледнеш един воин в очите, виждаш огън! Защото в Този Път, По Този Път, Воинът е заложил не само живота си, а е заложил най-ценното нещо което има - СЕБЕ СИ!" - Петко Димитров
Воин в духовния смисъл на думата. Понятие, по-скоро философско.
Да тръгнеш по Пътя, трябва да извървиш една война със себе си. Да пребориш заблудите, егоизма, предателството, страха.
Да отстояваш принципи, да поставиш Цел и да вървиш към нея. Да си разбрал какво е "Добро" и какво е "Зло". Да се усетиш, да вникнеш в същността им. Да осъзнаеш че си Воин!
"Основната отличителна черта на Духовните Воини е тяхното съзнание, живеят със съзнание и умират със съзнание. Със съзнанието на Воин" - Петко Димитров.
Вървейки към Целта, натрупваш познания, мъдрост, съвършенство. Нещата, които оправдават Целта.
А всъщност Целта не е важна, важен е Пътят!
Път е осъзнатият и преднамерено избран начин на живот и смисъл от живеене, необходимост от знания, мъдрост, сила и мощ, за да си щастлив, че си живял и че си извървял Пътя.
Вървейки по Пътя, съчетаваш физическия аспект с духовния, постигаш мъдрост и съвършенство и вече в края на Пътя можеш с гордост да се наречеш Воин. Със смирение и достойнство.
Войник
Аз съм войник и в битки печеля
малкото, дето свое наричам -
любови, приятелства, хора, вечеря
и всичко, което спечеля - обичам!"
Хриси Минковска (Lepidopteria)
Ванко Николов (Starkmaster)
© Ванко Николов All rights reserved.