1 mar 2018, 10:14

Искам те! 

  Prosa » Relatos
1038 1 0

Obra no adecuada para menores de 18 años

4 мин за четене

Искам те!

Марио влезна в стаята и затръшна вратата след себе си. Веднага отиде към спалнята. Там го чакаше неговата Алисия. Брюнетка с къдри с остър връх и едни сини като морето очи, тяло като богиня, бюст като на Афродита и мръсен ум, по голям и от на дьо Сад. Както винаги бе облечена с черните си жартиерки.  А отдолу по дантела. Леле само как искаше да бръкне под нея.  Беше вече нощ и стаята бе под сянката на мрача, а лунните лъчи хвърляха светлина, които я осветяваха леко през кадифените пердета. Беше изключително страстно и губещо ума ти създание на което не можеше да устоиш. Но той нямаше и да го прави. 
- Искаш ли ме?-попита го тя. 
Беше нещо като спазваща се традиция. 
- Да-рече той и се загледа в устните и, изрекли това.
Беше си сложила червеното червило. Така му се искаше да го размаже с целувки, а езикът му да играе като акробат в устата и. Остави розата, която и носеше и започна да разкопчава ризата си. Тя седна на ръба на леглото и бавно започва да разтваря краката. Той веднага го надърви. Дори не се съблече когато вече я бе награбил. Започна да мачка гърдите. Направо не устоя на тях и разкопча сутиена и да смуче зърната и като леко ги хапеше, но не преставаше да ги мачка. Направо пенисът му бе станала твърд като скала. Разкъса ризата си. Изпита неистово желание да я чука силно. Тя леко падна на колене. Разкопча колана му и свали панталоните му. Ерекцията му бе още по-твърда. Тя свали боксерките му и започна да му духа. Първо оголи главичката му и започна леко да го дразни с езика си. Марио захапа устни. Грабна косата и, а тя го навря целия в устата си. Леко го изваждаше и налапваше пак, оголила главичката. Така няколко минути той стенеше като ранен войник, а тя се наслаждаваше на голямото му достойнство. 
След като го извади от устата си главичката бе станала лилавочервеникава. Той я грабна и постави на леглото. Заопипва и бедрата като плавно премина към гърба. Ръцете му минаваха по нея с голяма страст, неможейки да и се насладят. Устните му така я целуваха, че все едно щеше да я глътне. Притисна я към себе си и тя усети твърдия му пенис. 
Бръкна с два пръста в устата и. Алисия бързо го олигави и той започна да си играе с клитора и. Леко я целуна по корема и плавно се свали до нейната вагина. Езикът му я зализа и тя започна да пъшка. Бръкна със среден пръст в нейното розово путе и продължи да лиже. Тя заскимтя като коте  и след секунда вече бе подмокрена. Това и чакаше. Поигра си само малко и започна към съществената част. Постави члена си на вагината и. Проникна леко и плавно като тя леко изохка. Движеше се плавно, дарявайки с целувки по тялото. Хвана бедрата и силно и ги постави на рамената си, заемайки мисионерската поза. Ритъмът леко се увеличи. Непрестанно опипваше бедрата и, които бяха просто перфектни. Беше и тясна и това бе просто едно чудесно изживяване. Започна да охка все повече докато почти не обърна очи. Дори не се бе задъхал или още повече на път да свърши. Завъртя я в кучешката поза, не пропускайки шанса да и размаже червилото или да се загледа в нейните котешки очи. Движенията и бяха същите и той с радост бе нейният котарак. Стисна я за дупето и я обхвана цялата. Положи я главата и да легне, а дупето да се вдигне. Все пак това бе тайната на успешната кучешка за повече навлезли сантиметри. Отново проникването бе леко и плавно с увеличаващ се полека ритъм. 
Почна да я шляпа по задника и да минава страстно по гърба или да мачка бюста и. Усещането бе и за двамата просто невероятно. Тя започна да пъшка и да се наглася все повече с движения на непослушно коте. Затова искаше да го накаже. Извади пениса си, ставащ все по-твърд. Изправи я от леглото и пристисна силно към стената, мачкайки нейните гърди и да я шляпа по задника. Обърна я с лице към себе си. Притисна я още по-силно към стената и започна да я целува. И отново започва да прониква. Загледа се в очите и. Тези котешки очи му донесоха лоша шега. Само те можеха да го накарат да свърши. Затова отмести поглед. Но мислите му бяха насочени само към тези очи. Не се стърпя и погледна отново. Това бе катастрофално. Свърши, но не в нея, а върху нея. Оргазмът и за двамата бе неповторим.
Тя отиде на леглото и го загледа мръснишки. Той отиде до вратата и грабна розата. Обърна се и се загледа в очите и. Тя се въргаляше в леглото и правеше страстни и бавни движения. 
Захапа устни щом видя неговите релефни мускули на корема. 
- Искаш ли ме?
Това му бе достатъчно за да го надърви пак. Отиде до нея и я блъсна в леглото. Грабна ръцете й и ги постави отгоре и я засипа с нови порции целувки. Обърна я по корем и започна да я милва по гърба с розата и да я боцка с бодлите. Тя леко мъркаше като същинско коте. Щом я почти одра навсякъде я постави на коленете си.
- Защо бе толкова непослушна?-попита я той с лек и дрезгав глас.
- За да ме напляскаш-палаво му отвърна тя.
Започна да я пляска и тя продължи да сае рада и да хапе устни.
След това хвана краката и я ги постави срещуполжно на двете си рамена. Отново почувства сила в пениса си. Този път проникването бе силно, бързо и грубо. Това и се хареса.
Заопива бедрата и като пак беше за него превъзходно докосване.
И така цяла нощ под звуците на пъшканията и ръмженията си те се искаха пак и пак.    

© Игнасио Илиев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??