15 jun 2007, 9:20

Искаш ли ме? 

  Prosa
5667 0 14

Obra no adecuada para menores de 18 años

1 мин за четене
 

  Мога ли да рисувам тази нощ по тялото ти с дъха си. Не, няма да е трайно, но ще го запомниш завинаги. А може би и след това... Само затвори очи... Не можеш да ме докосваш, само ме усещай. Ще видиш може би тогава, че аз ти отдавам не тялото, а душата си. Имало ли е смисъл сливането ни до настоящия момент, когато не си успял да влезеш в истинската мен. Сега дъхът ми се движи по теб и в теб -навсякъде - усещам ускореното ти дишане, очакването ти да стигнем по-далеч.


Рисувам причудливи форми по тялото ти с дъха си, с устни, с език.


  Докосвам устните ти, сливат се в целувка, спираща дъха. Те се спускат по врата ти, плъзгам език в ухото ти. Усещам как затаяваш дъх... Връхчетата на пръстите ми нежно докосват гърдите ти, чувам учестеното биене на сърцето ти. Устните ми продължават надолу, езикът ми се заиграва с пъпчето ти.


  Искаш ли да сляза още по-надолу?


Цялото ти тяло казва „да". Продължавам бавно, обхващам пениса ти. Прокарвам език по него. Обгръщам главичката му с устни, а езикът ми прави невероятни въртеливи движения около него. Усещам сладко-горчивия ти вкус, той ме кара да се чувствам жива.


  Потръпваш...


  Искаш ли ме?

© Ралица Стойкова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??