18 sept 2009, 14:28

История с извънземни 

  Prosa » Ficción y fantasy
771 0 1
2 мин за четене

Аз съм от онези същества, което вие на Земята наричате извънземни. Казвам се Фунц. Живея на планетата Тизатунк. От време на време прескачам до Земята - там ходя на море, защото е много е топло, особено около Африка.

Качихме се на летящата чиния и отпътувахме към тази далечна планета. Изведнъж се чу експлозия и Гивинонг се разтърча напред-назад с един пожарогасител. Коръбът започна малко по малко да губи мощност и накрая спря. За жалост се отклонихме по едно надолнище и след усилени опити да спрем, спирачките се подпалиха. Докато летяхме по пътя, видях остър завой. Не можах да го взема заради високата скорост и излетях от него... Реехме се във въздуха с една безмоторна летяща чиния. Когато видях земята, затворих очи и изкрещях: "Това е краят!". И наистина щеше да е така, ако се бяхме разбили с тази скорост. Добре, че ни удари случаен метеорит, та понамали инерцията ни и някак си успяхме да се приземим във... ъ-ъ-ъ-ъ, как му викахте? А-а-а! Америка. Там се запознахме с един много дружелюбен човек на име Питърсън.

- Съжалявам, но не мога да ви поправя летящата чиния, нито пък имам моя, с която да ви услужа. Но ще ви закарам до космическата магистрала и там да хванете някой на стоп.

- Няма проблем! Хайде!

След като Питърсън ни закара, ние висяхме няколко часа. Докато най-накрая ни спря един стар, очукан космически кораб. Качихме се в него и отпътувахме за Нимну. Шофьорът се казваше Тътълон. Той също беше от Тизатунк. Отиваше до планетата на чичо ми, за да обере реколтата си от кафяви сливи (Нимну се славеше като сливовия оазис). Всеки си отглеждаше по хектар-два. Не се сдържах и завързах разговор с него. Разправихме се за различни случки.

За щастие спасихме родината. Малко се поизпотихме, но си струваше риска, който поехме.

- Предпочитам за отмарям при вас, защото на Тизатунк всичко е една огромна планина и температурата рядко превишава 0 градуса. Ама вие, хората, сте почти като нас, бе ! Само дето сте по-високи и не сте зелени. (Според мен това никак не е естетично, но както и да е...) Най-често ходя до Венера - там се пренесе да живее братовчед ми Тисуму. Проблемът е, че пътищата не са много добри. Ако хората не знаят - ние, извънземните си построихме междупланетни магистрали. Дори и в други галактики. Eдин ден решихме да заминем на почивка със семейството - жена ми Мумберг (много красиво име) и дъщеря ми Гивинонг. Планували бяхме да погостуваме при чичо ми, който живее на планетата Нимну. Ифрастуктурни проблеми. Изведнъж той въздъхна тежко и ми съобщи, че Тизатунк ще избухне! Космическият съвет решил да изстреля върху нея метеорит, по-голям в пъти от Слънцето. (Не се знаеше какво им пречи.) Казах му да спре и да обърне кораба по посока на родната ни планета. Тръгнахме към метеорита. Летяхме, летяхме и накрая стигнахме до него, а аз се метнах отгоре му. Почти нямах въздух, а и метеорита гореше. До мен бяха и Мумберг и Гивинонг. Изведнъж жена ми извади цяла кофа с пластичен експлозив, който пазеше за изтребване на салматиянските бръмбари (много се бяха развъдили напоследък в Нимну). Заложихме го и бързо изчезнахме с кораба на Тътълон. Скоро метеоритът избухна в пламъци, но ние вече бяхме на безопасно разстояние. Както и Тизатунг...

© Ивайло Митев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • симпатяга

    п.п. "За щастие спасихме родината. Малко се поизпотихме, но си струваше риска, който поехме." - това изречение май не си е на мястото.
Propuestas
: ??:??