1 abr 2020, 7:47

„ It’s my life“ 

  Prosa » De humor
751 3 12
1 мин за четене

 

    И защото всяка трудност се преодолява с любов, започвам  да   търся субект, в когото да се влюбя. Оглеждам се, ама нали е карантина - наоколо само мъжът ми.  Друг субект  на живо няма.  Боли ме глава - пази Боже- надявам се не е от започващ процес по подготовка за „коронация“. Просто съм изморена,  денят, че и част от нощта ми са обсебени от  компютъра. През почивките – телевизора.  Хубаво , че ме домързя и отложих прегледа при очен лекар.Сега със сигурност диоптрите ми са различни от тези от преди 13. Полягам за малко на дивана. Насреща ми генералът ... От не знам колко дни - сутрин, обед, вечер  - генерала. Направо любовно меню /като от вица за влюбените студенти /Дали заради влошеното зрение, ама започва да ми  изглежда много симпатичен и подходящ за влюбване.  Щракам  с дистанционното – и някакси се озовавам сред участниците на течащото в момента  шоу. Вживявам се в образите, пея. С цялата любов и отдаденост,  на които съм способна.

„ Cant Take My Eyes off You“   

„You Are My Destiny “  

„Only you“

Единствена публика – генералът. Никаква реакция. Мълчи. Само ме гледа. Не мога да определя отношението му  само по един поглед . Ама  така и така ми е под ръка  /опс –  на няколко  метра, та може да ме чуе/ подхващам и други репетирани с  усилия песни.

„ Pleaseq release me“, „my darling, let me go“

Още не съм привършила фразата и Генералът   неочаквано запява „ Something Stupid “ Доколкото разбирам,   обича ме и е глупаво да ме пусне. Затова трябва да си стоя на ... в къщи.

Не точно като Синатра, ама му отвръщам „ My way „и преминавам на  „These Boots Are Made For Walkin“

Добър дует се получава . 

„I ll meet you at midnight“ ми отвръща генерала.  Някаква мисъл ме стряска  – да бе,  ‘щото от 00.ч. почват да глобяват  ако си без маска. Още повече ме стряска размера на глобата.  Дали всичко е  „ Dreams in my head“ ?... Да пусна SMS  на генерала?

 

 

 

Благодаря на Пламен за заглавието. Използвала съм заглавия на хитове от близкото и по - далечно минало.

© Blue Todos los derechos reservados

В този сняг ни трябват генерали!
В болници, в пожари, в небеса!
Даже и по нощните канали,
те за нас днес правят чудеса!
Аз например – Бойко го харесвам! ...
  1129  19 
Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • written-springs (А.Д.) Радвам се, че ти е харесало. Жалко, че и тая година е същото, само дето не е генерала, а доктор А. Много усмивки!
  • Хаха, много готино! Усмивки от мен
  • Радвам се, че ти е харесало, charo! С веселото не винаги се справям.
  • 😁 Знаеш как да си направиш веселото! Хареса ми много!
  • Привет, Наде! Попитах Гугъл, ама той така превежда, че се доверих на интуицията си. Бъди здрава!
  • https://youtu.be/pQ0Pz3sOhH8
    Не можах да я намеря на български, Блу. Страхотен текст. И за короната и за our life, като цяло.
  • Здрасти,банда! Дано съм ви усмихнала. Смехът лекува
  • Блу, хахах.
    Много сте сладки. Разсмяхте ме с Юри.
    Внимавай с Генерала :D
  • И на мен ми хареса! Браво! И благодаря за усмивките!
  • Супер е Блу! 😊
Propuestas
: ??:??