Obra no adecuada para menores de 18 años
1 Интервю с вожд на африканско племе.
Журналистът пита:
- И все пак освен всичко отрицателно за вас, няма ли и нещо положително след идването на европейците?...
- Има, има, я, я, вундеба - мого помогна за готвене те...
- Обяснете по-подромно, това ще е много интересно за зрителите...
- Виж, са, преди пичеш чер чувек, не мой разбереш, кога опечен и стаа често въглен кофти кирпич кюмур... Сега пичеш бел, мого лесно разбира се. Панимаеш?*
2. Кулинарният китайски естет Го ЛаПа преглеждаше последните тенденции в Европейската кухня и гнусливо си помисли:
"Е, те това никога нема да влезе в устата ми" - докато в същото време с удоволствие поемаше панирания пенис от макак със сладко-кисел сос и джоджен...
3. На хората в един евро-град им правило дълго време впечатление, че в един африкански ресторант персоналът никога не закъснявал, напук на твърденията за прословутия афро-мързел. Но и все ги гризяло любопитството, та те били по-германци и от оригиналите на тема точност (по случайност баш в тази държава бил и ресторантът).
И накрая един от редовните клиенти не издържал и задал ключовия въпрос, на който собственикът Таям Жив гордо отговорил.
- Мого просто. Кой тук последен, флиза пръф ф менуто...
4. В bg кулинарията изкуството на оригамито придоби нови измерения...
Който не са сеща, за кво иде реч, да са сети първо за кренвиршите (и интимната им връзка с... тоалетната хартия...), а оттам, да се замисли и за останалата част от хранителната верига...
5. След проверка от съответните служби на България на 10 месарски фирми, експертите установиха, че при 9 от тях продукцията е съвместима с всяка веган-диета, а за последната... още се търси диета, на която да пасне...
6. Питат украински бизнесмен в сферата на хранително-вкусовата промишленост.
- Каква е политиката ви, като цяло към ГМО-тата и има ли изобщо почва за такава продукция при вас?
- Вижте сега - започва оня - при нас такива потенциално вредни за здравето боклуци нема! Всичко е с ЕКО-сертификат и печат за качество от... Чернобил!...*
7. На вълча трапеза агънцата винаги са добре дошли...
8. На мъжко магаре, преди да му се тегли ножа, магарица му се показва.
Ем да умре щастливо, ем и повече мезе за върли пияници да има...
9. Откакто червеите станаха част от Евро-протеино-менюто, ескимосите добиха (с основание) самочувствието да заявят, че и тяхната национална кухня не отстъпва по нищо на френската, италианската и останалите няколко от кулинарния елит.
10. Хлебарките също са Мега богати на протеини!
Аз лично, ако бях хлебарка, щях вече да съм завел дело за дискриминация!
Така значи, червеи и щурци може, но не и хлебарки?...
Дори си помислих, че е дискриминация на расова основа, но се сетих, че и щурците са черни...
Явно нещата са по-дълбоки отколкото си мислех, но затова са адвокатите, те причина винаги ще намерят!
12.06.2023.
___
Първи виц - написан, като коментар към творбата "Европейски рецепти" на palenka(П.Антонова).
Благодаря сърдечно на Пепи за щурото вдъхновение, което както се вижда, мутира и в други кулинарни шедьоври-ордьоври :0))
_____
Относно виц номер 6 - силно се надявам да не се политизира! И той, както и всички други си е просто от сферата на черния хумор.
_______
© Георги Каменов Todos los derechos reservados