Jun 13, 2023, 7:30 AM

Из "Кулинарния вселенски пътеводител на Баш-шеф Каменов" 

  Prose » Humoristic
348 0 12

The work is not suitable for people under 18 years of age.

3 мин reading


1 Интервю с вожд на африканско племе.
Журналистът пита:
- И все пак освен всичко отрицателно за вас, няма ли и нещо положително след идването на европейците?...
- Има, има, я, я, вундеба - мого помогна за готвене те...
- Обяснете по-подромно, това ще е много интересно за зрителите...
- Виж, са, преди пичеш чер чувек, не мой разбереш, кога опечен и стаа често въглен кофти кирпич кюмур... Сега пичеш бел, мого лесно разбира се. Панимаеш?*
2. Кулинарният китайски естет Го ЛаПа преглеждаше последните тенденции в Европейската кухня и гнусливо си помисли:
"Е, те това никога нема да влезе в устата ми" - докато в същото време с удоволствие поемаше панирания пенис от макак със сладко-кисел сос и джоджен...
3. На хората в един евро-град им правило дълго време впечатление, че в един африкански ресторант персоналът никога не закъснявал, напук на твърденията за прословутия афро-мързел. Но и все ги гризяло любопитството, та те били по-германци и от оригиналите на тема точност (по случайност баш в тази държава бил и ресторантът).
И накрая един от редовните клиенти не издържал и задал ключовия въпрос, на който собственикът Таям Жив гордо отговорил.
- Мого просто. Кой тук последен, флиза пръф ф менуто...
4. В bg кулинарията изкуството на оригамито придоби нови измерения...
Който не са сеща, за кво иде реч, да са сети първо за кренвиршите (и интимната им връзка с... тоалетната хартия...), а оттам, да се замисли и за останалата част от хранителната верига...
5. След проверка от съответните служби на България на 10 месарски фирми, експертите установиха, че при 9 от тях продукцията е съвместима с всяка веган-диета, а за последната... още се търси диета, на която да пасне...
6. Питат украински бизнесмен в сферата на хранително-вкусовата промишленост.
- Каква е политиката ви, като цяло към ГМО-тата и има ли изобщо почва за такава продукция при вас?
- Вижте сега - започва оня - при нас такива потенциално вредни за здравето боклуци нема! Всичко е с ЕКО-сертификат и печат за качество от... Чернобил!...*
7. На вълча трапеза агънцата винаги са добре дошли...
8. На мъжко магаре, преди да му се тегли ножа, магарица му се показва.
Ем да умре щастливо, ем и повече мезе за върли пияници да има...
9. Откакто червеите станаха част от Евро-протеино-менюто, ескимосите добиха (с основание) самочувствието да заявят, че и тяхната национална кухня не отстъпва по нищо на френската, италианската и останалите няколко от кулинарния елит.
10. Хлебарките също са Мега богати на протеини!
Аз лично, ако бях хлебарка, щях вече да съм завел дело за дискриминация!
Така значи, червеи и щурци може, но не и хлебарки?...
Дори си помислих, че е дискриминация на расова основа, но се сетих, че и щурците са черни...
Явно нещата са по-дълбоки отколкото си мислех, но затова са адвокатите, те причина винаги ще намерят!

12.06.2023.
___
Първи виц - написан, като коментар към творбата "Европейски рецепти" на palenka(П.Антонова).
Благодаря сърдечно на Пепи за щурото вдъхновение, което както се вижда, мутира и в други кулинарни шедьоври-ордьоври :0))
_____
Относно виц номер 6 - силно се надявам да не се политизира! И той, както и всички други си е просто от сферата на черния хумор.
_______

© Георги Каменов All rights reserved.

Европейска салата - към шопската салата вместо нашенско бяло сирене слагаме синьо сирене;
Европейска баница - във витата баница правим същата замяна;
Европейска лютеница - заменяме печените чушки с брюкселско зеле!
*************
Най-обичам по магистрали европейски да тичам, ...
  652  72 
1.Ако можеш да ползваш сутиена на жена си, като чанта за баскетболни топки, и да не може да готви, простено и е!
2. В Кръчмата на Живота се храниш с това, което ти поднесат.
3. Специалитетът "Паниран мозък от политик" засега, а явно, и занапред, ще си остане несбъдната мечта на поколения кулинари, п ...
  209 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • 🤣 Ина и мерсаж 🤣
  • Подсети ме за един стар виц: "Двама канибали, пекат циганин на шиш:
    - Не го върти толкова бързо, няма да е вкусен.
    - Като въртя по-бавно, краде от дървата!"
  • Такааа, трагедия, да, но...
    Има хиляди вицове, на които базата им е в подобни исторически моменти.
    Ще цитирам 1, който ми е брутален, но съм го засичал неведнъж по вестници.
    ---
    Как са бягали евреите от концлагерите?
    През комина...
    _____
    Втори пример и то вече от друг мащаб.
    Ако погледнем сериала "Ало, ала", примерно, ми той не е ли гавра с всичкото това безумие на Втората световна война?...
    Но е хумор и затова се гледа от друга гледна точка...
    Панимаеш?...
    И вече, довиждане, нататък, ако решиш, коментарите са твои!
    Не обичам да си губя времето в празнодумие!
    И завършвам с 😊
  • Написах, че тогава в Чернобил загинаха хора, за да останете живи, не пипайте така паметта им и аз няма да ви пипам
  • Знаеш ли, престани с агитацията, моля те.
    Относно войната, враг съм на всяка такава!
    Но и не съм русофоб, нито русофил.
    И не ми налагай цензура, моля те!
    Или своите мисли, мерсаж, чужди не сакам насила у кратунката си 🤣
    И пиши на български поне при мен, половината не ти го разбрах, а и няма и да положа усилия да го разбера, не си заслужава хабенето на умствена енергия за това 🙃
    Без лоши чувства.
  • у нас люди загинули, щоб всіх тоді врятувати, а для тебе це чорний гумор, яка тут політика, у чому? Це питання моралі і хоча б адекватності. Тоді гинули, щоб і ти живим і здоровим лишився, як там тебе, місіпісі...
  • Черен хумор.
    И има супер много с Чернобил, моето не е прецедент 😊
    Сенилга, бях помолил да не се политизира, но, явно, без ефект...
    И, ако попаднеш на тези вицове за Чернобил, за които аз се сещам... моят е бял лебед в сравнение с тях...
  • Относно виц номер 6...
    И защо само Чернобил? Има и Нагасаки. Хирошима, ще бъде по-смешно, предполагам...
    Днес в АЕЦ "Козлодуй" в България беше спрян шести реактор...
    Това възможно ли е? Що за хумор е това?
  • Ааа, този го знам, но сега ще измисля нещо тематично 🤣
    Мнозина мисионери са отивали в Африка да хранят душата, а накрая са нахранвали телата 🙃
    Даже и с рима се получи 🤣
    Мерсаж, Петре.
    ПП
    И за теб запазвам сепаре - до кола за стриптийз...
    🤣🙃🤣
  • Млиййй, започвам от 6...казвали са ми, че сертификатът Чернобил, бил много траен, марулята и суганя, така бързо растяли, все едно ги. подърпваш. Значии, и ескимосите останаха без национална кужня, както с нашето сирене и кисело мляко, ами еврУпейски ценности. Виц за ново вдъхновение Георги - Човекоядно семейство намерило в джунглата млада засукана белокожа.- Тате, какво хубаво печено ще стане от нея, няма да прегори -предложил големият син. - Не, отсякал бащата, ти да не си луд, ще сготвим майка ти с картофи а тази си я взимам за мен в колибата
  • А белината после влиза, като аперитив 🤣
    Пепи, запазих ти маса в ресторанто, под палмата (която е фикус), да знайш 🤣
    Мерсаж.
  • Клиент разглежда менюто на Баш Шеф Каменов:
    - Извинете, какво означава "Мешана скара свинско или телешко с естествен цвят по желание"?
    - Зависи от къде е вносът: жълтото е от Китай, черното е от Африка, червеното е от...
    - Аха, разбрах. Една порция нормално, бяло, ако обичате!
    - Бялото е с неустановен произход, киснато 24 ч в белина!
Random works
: ??:??