21 abr 2023, 20:57

Из трудовото ежедневие на един депутат 

  Prosa » De humor
299 0 5
7 мин за четене

Сега, питате ме да ви отговоря…а-а-а, да, на този въпрос, ъ-ъ-ъ да, въпрос, който засяга мнозина от нас. Дори повече от… от мнозина. Ако питате за бройката, не мога да кажа, но ако суверена ми нареди, ще ги преброя! Ама наесен! Защото тогава се брои най-лесно и точно.

Народът, не някой самозванец е казал мъдро „Пилците се броят наесен!” И кой съм аз, та да оспорвам казаното от този мъдър народ, за който ние тук се трудим денонощно! Аз съм само един слуга, да, точно така! Служа! Без да се помайвам и оплаквам, а-а-а така си е! Не съм се оплакал от нищо! Категорично!

Аз съм политически отговорен субект…или обект…май съм субект и не се оплаквам… А-а-а-ъ-ъ Този въпрос може би касае цялото общество. Или по-голяма част от него, решихме, ако трябва да установяваме бройката, да стане допълнително. Въпросът е много важен. Бих казал първостепенен! За…за повечето от нас…да речем… Ако кажете, ще гласуваме. После да няма това-онова. Да спазим закона! А-а-а така де! Да! Аз го спазвам! Пресичам на зелено! Нямам глоби! А-а-а…да!

Направих си труда да проверя в един източник, а-а-а, по-скоро два! Или повече, но имаше източник и от ЕС. Да речем! После ще направя справка да видя кой точно беше. Източникът! Да не ви подвеждам а-а-а, защото аз , аз говоря само, само истината. Никога не лъжа! Да…да…поне съзнателно! А аз съм много съзнателен! Във втори клас получих отличие за съзнателност! Грамота! С подпис от учителката…

Както казах, въпросът е много важен и трябва да му се…да, да му се а-а-а обърне внимание! Голямо, бих подчертал дебело, много дебело, огромно внимание! Не защото, а-а-а засяга мнозина, бих казал огромна част от народа, а защото за разглеждането му ни натискат, да, именно, натискат от ЕС! Както знаете, да…те да наши партньори…

те са ни партньори, а-а-а и не само това, ние сме част от това семейство! Да, семейство! Именно! Да…Така…Но да продължим разглеждане на въпроса…Всички, именно всички знаем, че семейството е основна клетка! И ние сме в тази клетка, за наша радост! именно радост, защото можеше да сме извън клетката… Да, клетката…така! Хубаво е да си в клетката при партньорите! Заедно, един вид! Да се крепим! Да не паднем, защото и това се случва! Да, именно това е важното, драги ми сънародници! Да не паднеш! Може да клечиш, ама не си проснат! Да! Не си! Направих си труда да проуча въпросът за просването и не останах доволен.

Както знаете, ползвал съм много източници! Този път и от нашите братя от отвъд океана, за да не дразня някого! Сигурно има и такива, които ще се подразнят от споменаването на държавата, но тези елементи са нездрави, нямат място в нашата задружна евроатлантическа клетка! Да…а-а-а-а, така си е! На такива елементи мога да кажа само едно:”Къш!!” Да! Категорично и отговорно а-а-а го казвам! Повече от категорично! И не ме е страх! Аз, аз…съм откровен! „Къш” на такива нездрави елементи!

Не може инсинуации и клевети да има в нашата клетка! Да, именно клетка, ъ-ъ-ъ защото там си седим задружно…май го споменах, но не е зле да го напомня…не, да го натъртя! Натъртвам ви го, за да го знаете и помните! „Къш” на тия подмолни, неориентирани елементи, които срамят нашата задружна клетка, основополагаща принципи и други неща, крепящи…крепящи…да именно крепящи! Те крепят! Може с диреци и мертеци, ама крепят а-а-а. От тук, от там, крепят и не се оплакват, защото сме задружни! Така де! Да! Именно това е разковничето! Да…

Та така…Направих си труда да проуча този въпрос… Проучих го многократно! Да речем пет пъти. Или шест. Ще проверя точно, за да внеса яснота…

Всичко трябва да е ясно и прозрачно! Не може да затаяваме! Днес затаиш, утре затаиш и… Какво се получава? А? Какво, ще попитате вие? Не знам, ще ви отговоря веднага, но ако трябва, ще си направя труда да проуча до какво води многократно затаяване на това-онова…

Та така… Дори възложих ъ-ъ-ъ на комисията да го разгледа, да, точно така! Въпросът, де! Кой точно ли? Един от многобройните, които разглеждам и проучвам! Цяла комисия да го разгледа, а не някой консултант. Въпросът! Онзи! Важният, бих казал… Аз, а-а-а аз не разчитам на тях! На консултантите…Те дават само мнение, точно така! Мнение! И какво от това? Мнението му не струва нищо! А-а-а, та така!

За мнението, трябва да подходим политически коректно! Много коректно, бих казал, ако все пак в политиката има коректност! Има ли я, ще запитате вие! Ами знам ли, ще ви отговоря аз! Аз, аз съм коректен! Направих си труда да се проуча и установих, че съм коректен! Не лъжа! Само в първи клас, но това не е свързано с разглеждания тук въпрос! Да! Въпрос от първостепенна важност…Много даже! Направо супер важен! Затова трябва проучване! Който не го прави, не е европеец! А ние, сме ли европейци? Сме! До последен косъм…да! Така си е! Дори и плешивите сме! Направих си труда за проучване на въпроса и трябва да ви кажа, че то си е наследствено!

Деда ми беше плешив! Тате – също! Тогава каква коса очаквате на моето теме? Точно така! Никаква! Затова темето ми е лъснало! А-а-а, като кубе! Мисля, че не става като на катедрала. Точно така! Не може! Категорично не може! Трябва да сме точни, да не лъжем народа!

Чул съм, че като катедрала се остарява, но да ти лъщи темето като катедрала, не съм чул! Да…Ето ти въпрос, който трябва да се проучи! Важно е! Бих казал, жизнено важен! Може ли плешиво теме да лъщи като катедрала? Толкова глобален, ъ-ъ-ъ толкова основополагащ и жизнен въпрос, засягащ не само българите ъ-ъ-ъ, но и от нашата семейна евроатлантическа клетка.

Като се замисля, то си е световен проблем! Да, точно така, ние не трябва да се ограничаваме да решаваме само нашите си проблеми, ами да се присъединим смело към решаване на световните такива! Категорично! Смело! Вече го казах, ама го натъртвам! Без да отлагаме! Да ! Отново ви казвам и дебело подчертавам ДА! А-а-а..Ъ! Трябва да ги решаваме. Да дадем своя категоричен и отговорен принос в това решение, което…а-а-а, което…да! Ъ-ъ-ъ..

Ще си направя този труд за вас, защото не може да ги замитаме под килима проблемите! Това не е политически отговорно! А ние сме отговорни! Да! А-а-а много, много отговорни! Бих казал, образец на отговорност!

Та за кубетата и катедралите! Кое лъщи и кое не! Има ли прилика с лъщенето на моето отдавна олисяло теме? Трябва да се проучи? Ако питате от кога съм така, не мога да дам точен отговор, защото олисяването е бавен процес, освен ако не ти окапе косата за ден-два по някаква причина! Но то е медицински въпрос и аз не мога да дам отговор! Но мога да дам препоръка да се проучи. Да!

Ще си направя труда да издиря специалисти, които да дават разяснение по този много важен за мъжете въпрос! Да! Категорично! Отговорно! И политически коректно! Съгласувано с ЕС и всички наши партньори! Ще си направя този труд да проуча с кои баш ще проучваме. Плешивите де. Мъжете…То и жени вече има! Плешиви! Да!!! Забелязал съм го! Дори да се боядисват, темето им лъщи! Точно! А-а-а-а това е истина, с извинение към нежния пол…не знам колко е нежен напоследък! Ще си направя труда да го проуча…Нежния пол…да…така.

Но да не разводняваме основния въпрос, на който трябва да дам отговор! Както казах, направих си труда да го проуча и стигнахме до различни извади! Аз де! За въпроса..А-а-а –ъ-ъ-ъ… така де. Различните изводи не водят до яснота. А на нас ни трябва категоричност! Не може да щрапаме из пространството неориентирани. Като например за това лъщят ли теметата на плешивите като катедрали! Ъ-ъ-ъ…Това не е маловажно, защото ние говорим само истината! Истината, на всяка цена! Ако ще, да се жертваме! Точно така! Жертваме!

Аз лично ще се жертвам!!! Предлагам да проуча този така важен за световното население от мъже, а вече и жени! Ще обходя лично всички държави, където има катедрали и ще видя светят ли като моето теме или не! Ако не светят, значи напълно основателно може да се каже „темето ти лъщи като кубе!”

Радвам се, че отговорих така обстоятелствено на зададения важен, не, много важен въпрос от жителите на а-а-а…да…важен въпрос и не е само за тези хора от….а-а-а, от…там, а и за други населени места, защото ние работим не само за района си, ами за всички! Да, именно за суверена, за народа, за вас! Ние не спим! Ние само работим! С пот на чело…да…а-а-а-а…така си е. С пот!

Ами аз да тръгвам, че работа ме чака! Да ги видим тия катедрали как блестят…или не блестят…

Благодаря за вниманието. Бях много ясен и категоричен, нали…

© Латинка Минкова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • 🙂 ... 😎
  • Пламене, трябват ни още трима за партия. Нали трябват пет. А е редно да са четири..за каре белот...Този твоя персонаж е много умен, с богат речник. Моят е от новите, образованите, учили в Харвард и специализирали в Горно Уйново.
  • Жестока сатира! Нашите поплювковци само това заслужават! Браво!
  • Latinka, ... имаш самороден талант за политик ... или за тези, които им пишат речите 😎 7 минути четох с блеснали очи, ма така и не разбрах какъв ми е проблема, ... но беше много убедителна. Подразни ме това, че не чух сногсшибателните фрази и думи - 'Искам ясно да изразя нашата позиция ...' , 'прогресивен' , 'Ние ще се борим за ... ' , 'Демократичната част от човечеството ..' , ... (мале - и всички думи възвеличаващи правата вяра и по умълчаване заклеймяват лошите като НЕ ... ) . Ужасих се и от пълното отсъствие на думата 'Ценности' ! ... Приемаш ли членове и симпатизанти на бъдещата си политическа платформа ??? Пу - пу - заплювам си място 😎
  • Актуално. Благодаря че ме усмихна.
Propuestas
: ??:??