21 oct 2021, 10:15

Изключително неправилни и вредни размисли 

  Prosa » De humor, Otros
622 2 21
3 мин за четене

Категорично съм „ЗА“ ваксинирането!!!

С истинска, действаща, предпазваща, сериозно изпитана и гарантирано помагаща ваксина…

хххх

22 юни 1941 година е своеобразен водораздел в политическия живот в СССР. Повечето противници на болшевиките застават на страната на властта. Защото смятат немците за по-голяма опасност…

Така е – именно ГОЛЯМАТА ОПАСНОСТ обединява хората.

Което обяснява появата в публичното пространство на сегашната зараза. Нужна като противник, нужна като повод за обединение. И примирение.

Вгледайте се в поредното чиновническо издевателство – подзаконов акт, откровено антиконституциоен. Нормалните човешки права са погазени. При това със съгласието на повечето хора. Страхът кара човек да се примири с ограничения, които преди би сметнал дори за гавра.

Но – както ни обясняваха в първи клас: шубето е голям страх…

Из градовете плъзват жандармите от здравните служби – чиновници, които не лекуват, а глобяват. Понякога и намазват в мътната вода.

И си мисля – а как е животът на село? Кой ще отиде в общината със зелен сертификат? А после в кръчмата?

Ще минат години и учниците, слушащи за днешното време, ще казват удивени: „Ма, тия са били големи балами! И много, много страхливи…“

Въпрос – ако, недай се, Боже, враг ни нападне – ще изискват ли зелен сертификат от малкото доброволци, заставащи рамо до рамо в последните воински редици?

хххх

Срещам стара позната. По-скоро я забелязвам. И е стара – бая стара, почти на моята възраст.

Маха ми с ръка и чувам приглушения глас, потънал в шала, увит около главата:

- Стой на разстояние!

Бе, едно време не ме държеше на разстояние, даже обратното…

Зърнам маска под шала. И е с ръкавици. Усеща недоумението ми:

- Ти не знаеш ли каква страшна зараза ходи по хорага? Ваксинира ли се?

Какво да й обяснявам? Разказвам й старата персийска притча: Харун ал Рашид се разхождал из двореца и изведнъж вижда готвача си. Бягащ, уплашен, с изкривено лице. Спира и го пита – какво става?

Готвачът пада на колене:

- О, падишах! Срещнах смъртта. Така ми се усмихна, така ми се усмихна… Позволи ми да избягам, да се спася…

- Добре – казал Харун ал Рашид – Къде ще огидеш?

- Имам роднини в Самарканд, там ще се крия…

Продължил разходката си шахът и изведнъг видял Смъртта.

- Смърт, защо си изхлашила готвача ми?

- О, падишах, напразно се е стреснал. Не съм дошла да го взема. Него чакам утре в Самарканд…

Та такива ми ти работи…

А аз съм фаталист – каквото… На гробището в нашето село Борован някой народен умотворец беше написал с вар: „ Одиш каде одиш – па тука ша додиш!“…

Е, не бързам, де…

Но и не умирам жив от шубе…

хххх

И една притча от изключително интересно документално разследване /линк отдолу/.

. В една страна бушувала чума. Срещнал праведник Чумата и попитам:

-  Докога ще убиваш?

-  Само да умъртвя 5 000 човека – казала тя.

След време я срещнал праведникът:

-  Ти каза 5 000, а умряха 15 000…

-  Да, аз взех 5 000 – колкото казах. Останалите 10 000 умряха от страх…

Препоръчвам - https://dok-film.net/ulika-iz-proshlogo-silnee-virusa-kak-nas-napugali-2020.html

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Красе!
  • ще ти мине.. временните решения често се превръщат в постоянни .. откакто системата се грижи за здравето на човека, на него му се отваря все повече време и той става все по-свободен, свободен...
  • Благодаря, Румяна!
  • "Бе, едно време не ме държеше на разстояние, даже обратно..."
    Много се сближихме всички, трябва да се разредим - модерна война!
  • Благодаря, ДПП!
  • Не се страхувах, понеже не влизам в рисковите групи, и за това докато се натуткам да се ваксинирам: а да отминат зелените коридори, а онова... и мечката ме срещна. А бях маниачка на предпазните мерки. Уж леко го изкарах, но загубата на обоняние и промяната на вкуса се оказаха едно от най-гадните неща. А за ПКС да не говорим. Ходех с километри, а след това 10 стъпала в началото ми бяха като Еверест. Сатурацията...
    Понеже прочетох комента на Дипи, за това споделям. Не го пожелавам на никой. Не мога да си представя пък какво им е на тези, които са преминали през най-тежката му форма.
  • Благодаря, Паленка!
  • Разделяй и владей е прастара тактика! Нищо ново под слънцето.
    Нека поне ние не се делим на ваксинирани или не, а за някои умни или не, че и такова разделяне има вече.
    Страхът убива, ама и вируса убива. Изкарах го, голяма гад - на най-големия си душманин не го пожелавам, но и ваксините "не са това, което бяха", както се казваше в един сериал.
    Лично мое мнение е, че дали с ваксина или без, си е чиста проба руска рулетка с живота.
  • Фармацията е 3-тата световна сила, това е факт. Инфодемия, пандемия, епидемия, каквото ще да е, но при вземане на решение всеки първо трябва да изхожда от себе си. И дали с действията си не се оставя вирусът да контролира живота му. Хареса ми коментарът за цвета на колата. Чукайте на дърво да не ви среща мечка, и все пак да не забравяме, че никой не е неуязвим и застрахован
  • Благодаря, Милена, Ирен!
    Аз просто се опитвам да кажа неща, които по официалните медии не звучат. Не зная защо - тъмната част на инфодемията, противоречащи на създаваното напрежение, скриваното от далаверата...
    Опитвам се да мисля и, кой знае защо, все излизат едни неприлични, вредни и безотговорни питания.
  • А, не, не обичам всички - поумнях. А сериозно, нищо не ни разделя, просто разсъждаваме.
  • Минавам само да ви кажа, че обичам всички - ваксинирани и антиваксъри, без и със зелен сертификат! Защото си мисля, че изборът дами да се ваксинираме или не - не бива да ни разделя. Виж дискусията е хубаво нещо.
  • Съгласна. С Миленчето - също. Как откъде са се пръкнали вирусите? От маймуни, свине, крави... И последната смешка - от прилепи. За да ни разредят, „оскубят", държат в подчинение. Не съм нито заслепена, нито глупава. "Свинският“ грип замалко не ме прати в по-добрия свят. Но все пак е добре да имаш алтернатива.
  • Щом са толкова хубави ваксините срещу Ковид, защо толкова хора не ги искат. И защо хората се заразяват след като си ги сложат и каква им е точно целта освен печалба за милиарди и подготовка за официално наложена принуда. Че даже и подаръци и пари предлагат по света, за да се ваксинира човек. От такава любов към човечеството, на човек му идва заплаче. Толкова любвеобилни усилия преди да ни цапардосат с Ковид сертификати. Страх + принуда+лъжи = робство Демек ако не искате доброволно, тогава доброзорно. Да налагаш на хората ваксини, защото така се грижиш за здравето им и ги предпазваш от вирус, който се държи неестествено за естествен вирус, и им предлагаш като подарък сертификат, който им разрешава свободи, които те си имат и без туй, е скандално деяние в името на човека. Колко престъпления са извършвани в името на човека, историята говори красноречиво, но човечеството не е извлекло нужните си уроци от нея и затова повтаря стари робства в нови варианти. Благодаря , че го написа.
  • Има значение дали е случайно или нарочно. Щото да си мишена е и шубе, и нерви.
    А аз виждам ситуацията като замяна на световна война с инфодемия. Пренареждане на картите, зануляване на дълговете, заемане на нови капии...Странното е, че за пандемия трябвало да има смъртни случаи определен процент. А ги няма. Да не споменавам предните опити - свински грип, птичи, луда крава, ебола, СПИН... Все изненадващо и неизвестно отде появяващи се, а после забравени болести. Явно не изпълнили предназначението си.
    Но самосъхранението е важно, наистина. Без вяра в магии, лечения /с какво са излекувани тези, за които ни съобщават "500 излекувани"?Де го това лекарство?/, медийни заклинания и обвинения към хората?
    Реалистичен скептик съм. И - фаталист. Каквото...
  • Кой казва, че ваксинираните не се страхуват? Човешко е и нормално. Но... Това "безотговорно" казано от теб звучи плашещо. Сто процентови гаранции няма, вирусът мутира, но ако можем (дотолкова, доколкото) да предпазим себе си и хората около нас, защо да не го направим? За тази афера знам и не е една. В това, че вирусът е генно модифициран в лаборатория, не се съмнявам, но като те блъсне кола има ли значение какъв цвят е?
  • Странно - пише, че има коментар от Зеленарадост, а няма нищо???
  • Да, полемиката е подреждане на факти в подкрепа на мнение. Китайската ваксина не знам дали я признават у нас. Но първият болен от ковид беше американец. И има съмнения, че вирусът се появи от тяхна лаборатория.
    Бременни и деца неведнъж са ставали жертва на лекарства. Имаше звучна афера с талидомида, виж в интернет.
    А за мен въпросът е - да живея, обвит в страх, или да си свиркам по пътя. Безотговорно...
  • Да, полемика не беше точната дума. Ето, ще ти кажа личното си мнение. Аз съм ваксинирана с три дози "Синофарм". Китайската ваксина, направена от деактивирани вируси. Първо - направена е по "старомодния" начин, второ има някаква логика, в това - откъдето е вирусът - от там и ваксината. За съжаление в ЕС не я признават. Колкото до другите ваксини, базирани на iRNK и векторни, мислиш ли, че биха ваксинирали бременни и деца, ако бяха опасни? А странични ефекти има дори "безобидният" аспирин. И ако алтернативата е ваксина, отгговорно държание, маска, или респиратор и смърт...
  • Благодаря, Надя!
    Само въпроси - ваксинация да, къде са истинските ваксини? Маските спират ли заразата или са като градинска мрежа срещу комари? Кръчмите или властта - кому вярват хората?
    А статистиката е интересно нещо. Цяла година в нея нямаше грипозни. Само ковидни - умрял от ковид след удар от влак...
    Дискутирай! Що време по-умни от мен са твърдели, че Земята е плоска, докато други заявили, че тя е сфероид. Аз пък смятам, че е ръгби топка, в която има кълбо, по-голямо от нея.
  • С някои неща съм съгласна, сенсей, с други, не. Прекалено много те уважавам, за да влизам в полемика. Само голи факти ще дам. Ниското ниво на ваксинация, неносенето на маски, кръчмите, партитата и т.н. - резултат - над 7700 болни дневно. Тук в Сърбия.
Propuestas
: ??:??