15 jun 2008, 23:47

Животът е такъв, какъвто сам си го направш 

  Prosa » Otros
5308 0 2
2 мин за четене

Животът е такъв, какъвто сам си го направиш!

 

 

Много често на човек му се случва да има много тежък ден.Без да се усети го заливат куп неприятни емоции, които го подтискат все повече и повече, а на него му става все по-трудно да поеме контрола в свои ръце, за  да може да въдвори отново реда и желаната от него хармония. За съжаление много често в това свое желание човек прави много съществени грешки, които го тласкат все по-надолу от пропастта. Да се замислим, какво правим, когато ни се случи нещо неприятно?Опитваме се да му кажем "НЕ", като си мислим, че така можем да го спрем… или започваме да се „вайкаме” :”Защо това се случи на мен… защо точно на мен? ”Това, което не осъзнаваме е, че по този начин привличаме неприятностите все повече към нас самите, вместо да ги отблъскваме от себе си. Това, което наистина ни е нужно да знаем е, че каквото и да правим, силата е в самите нас… силата е във вярата в самите нас… и когато вярваме достатъчно силно в нещо… то става реалност. Така например, когато вярваме достатъчно силно, че сме щастливи, непрекъснато ни се случват неща, които да поддържат това наше щастие да гори с все по-силен пламък. Ако това не е достатъчно да ви убеди, то тогава се замислете, дали някога не сте имали познат, на който да му се случват само хубави неща, докато на вас ви заливат само неприятности. Със сигурност има. Но факт е, че докато сте гледали този човек, вие сте си казвали:”Защо на мен ми се случват лошите неща, а на него не? „... Сега осъзнавате ли как сами с негативизма си опропастявате живота си сами? Защото в действителност животът ти става такъв, какъвто сам си го направиш. Най-лесното оправдание е да си кажеш, че си роден без късмет и съдбата ти е да страдаш цял живот… Всички се раждаме по един и същи начин… но всеки сам избира по кой път да поеме… и ако ти вярваш достатъчно силно, че пътят пред теб е осеян с рози, той ще бъде такъв… Всичко зависи от теб… Единственото, което трябва да направиш,  е да концентрираш цялото си внимание върху това,  което наистина силно искаш,  а не върху това, което не искаш.Ти имаш неограничени възможности, стига да повярваш достатъчно в себе си. Единственото което трябва да направиш е да излезеш на вън и да се радваш на живота…да се радваш всеки миг, че си жив, че дишаш… да мислиш за това, което наистина силно желаеш, а не върху това, което не желаеш. Определено това не изглежда толкова лесно, но ако се опиташ да се освободиш от негативните си емоции, ефекта върху самият теб би бил поразяващ. И не започвай да казваш, че това би било възможно само ако някой не ти пречеше... или ако имаше повече пари… Защото ти можеш… можеш да имаш всичко, което пожелаеш... стига да не мислиш за обстоятелствата… колкото и налудничави да са мечтите ти... те могат да станат реалност, стига да вярваш с тях и да ги желаеш със цялото си сърце. Просто спри да мислиш за това, колко проблеми имаш, а за това, че за всяко нещо има решение. Нямаш си представа, колко силен дух се крие в теб. Дух,  с необятни възможности, който чака да бъде използван. Ти сам си господар на собствения си свят, затова и сам го градиш!

© Пепи Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??