8 nov 2023, 10:11

Как се прави историята - 19. 

  Prosa » Otros
418 1 1
1 мин за четене

Група украинци, обявили се за представители на народа си, поискали в Брюксел Полша да бъде заставена да плаща. Милиарди. Заради политиката си в Галичина от 20-те години на миналия век до освобождаването на региона от Червената армия…

Що пък не? Поляците искат репарации от Германия, искат от Русия – защо пък украинците да не поискат от тия очаквани камари пари?

А, да – поляците искат компенсации за Волинското клане, извършено от бандеровците. Както и съответно плащане заради загубата на Западна Украйна, която считат за своя…

Голямо плащане ще бъде – като на маса за покер…

Ами ние, ако седнем да искаме компенсации за пет века турско, за Северна Добруджа, за Македония, за Западните покрайнини, за Беломорието…

Да не говоря как ще избръмчат счетоводителите, ако Англия и Франция почнат да разменят сметки за Стогодишната война…

Особено интересно ще е как ще определят Нормандия – хем завоевателка на Англия, хем завоювана от Англия…

Пък арабите що пари трябва да изсипят… На испанците за осем века владичество, например…

Самите испанци на колко народи ще трябва да плащат за своята „империя, където слънцето не залязва“…

Италианците да не споменавам. Велик Рим, ама последствията сега…

А Монголия и камъните си да продаде – не може да компенсира завоеванията на Чингиз хан…

Пък японците…

А САЩ направо вдигат дълга си с още поне 30 трилиона…

Добре, че е историята, та да се забавляват днес дебилите…

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??