Първият в света концлагер е създаден от…
Ама от Сталин, разбира се. И от руснаците. Те нищо свястно не са направили – само разни там Пушкиновци, Толстоевци, Репини, Шишкини, Мусоргски, Чайковски и други подобни, дето тревожат умовете и разбуждат съвестите. Де могат стигна нивото на западняшките забавления – от аутодафетата до порното…
Обаче – тцък, концлагерите не започват от Русия…
Тогава – немците. Удобни виновници за всичко, което е създадено от Запада. Туй Хитлер…
И тук не познахме. Вярно, първият концлагер в Германия е открит година след вземането на властта от австрийския ефрейтор, но е просто епигон…
А първият концлагер е дело на демократичната американска общност, либерален лидер на Западния свят. Пътеводител в бъдещето…
Още по време на Гражданската война между северните демократи и южните демократи. Край езерото Мичиган, близо до Чикаго, през февруари 1862 година е открит концентрационния лагер Дъглас. В него били затворени и конфедерати от Южните щати, и цивилни, арестувани по различни причини. Мизерия, глад, студ… Например, концлагеристите са били държани по няколко дни боси в снега. Част от либералното превъзпитание, предполагам…
От другата страна отговорили достойно в духа на американския хуманизъм. Южняците правят първия си концлагер край Андерсонвил. Бодлива тел, кули със стрелци, глад, студ…
През лагера минавала река – използвана за поене и всичко друго. След месец била мръсен поток…
Е, ясно – американците отново са сложили начало на нещо общочовешко, евроатлантическо…
Което продължават испанците – в Куба затварят борците за национална свобода в концлагери. В Южна Африка по заповед на лорд Китченър са изградени концлагери най-вече за цивилни. Там прибират семействата на непокорните бури и рекетират – предайте се или…
В Намибия германците в началото на ХХ век затварят цели племена. Което не е ново – отново американците ги изпреварват. Спомнете си за резерватите. На практика затвор за нежелаещите за отстъпят земите си индианци…
А после идват британските, японски, американски концлагери за руснаци по време на интервенцията. Там прибират и бавно убиват руснците, не пожелали да се разделят със земята си и богатстава й.
А после палачинката се обръща, болшевиките създават собствени концлагери. Не искам да ме обвиняват в антисемитизъм, затова сами намерете и прочетете списъците на началниците в тях – убийците на невинни и виновни.
И сетне идва Хитлер…
За чиято престъпна дейност уж знаем доста. Включително как украинците освобождавали концлагеристите, а бащата на Обама лично превзел Освиенцим.
Със „случайно“ пропуснатите факти за лагерите. Където рядко е имало немски надзиратели – хитлеристите преотстъпвали тази мръсна дейност на слугите си – поляци, украинци латиши, литовци, естонци, даже евреи. /В немската армия са служели около 100 000 евреи, дори някои генерали/
А в САЩ концлагерите отново разцъфтели. Над 200 000 японци били „превантивно“ затворени в тях. Демократично решение – а можеше да ги избият…
И така – гадна, мръсна, но реална история. Част от миналото на човечеството.
И, все пак – приглаждана, фалшифицирана, приведена във вид удобен за смилане от младото поколение…
Част от новата база за промиване на мозъци – до добрите колонизатори и руснаците, пуснали атомни бомби над Хирошима и Нагасаки…
© Георги Коновски Todos los derechos reservados