26 jul 2008, 12:19  

Как се яде портокал! 

  Prosa » De humor
1018 0 5
1 мин за четене

Как се яде портокал?

 Когато бях на пет годинки, на Нова Година, мама и татко ме оставиха, с по-малката ми сестричка Дари, да гостувам при баба си. Общо взето си прекарахме добре всички - гледахме телевизия с кабелна, боричкахме се на килима в хола с дядо (който е ужасно забавен), ядохме на корем (и мисля, че не остана нищо в хладилника! ОПА!), но когато дойде и редът на десерта, се случи нещо наистина много смешно.

 Бяхме в кухнята. На кръглата маса, по средата, баба ни беше оставила една пластмасова чинийка с три портокала в нея. Беше ни ги обелила и ни подкани да започваме да ги ядем, като преди това отиде в банята да се измие. Със сестра ми ги загризахме, както са си цели топчета и нищо не остана от тях. Само дето си окапахме хубавите пижамки, а устните ни бяха целите в сок. Когато баба ни дойде, поклати глава, изми ни лицата и избърса масата от портокаловия сок. Разбра колко неправилно сме яли и ни рече:

 - Нека сега баба ви покаже как се яде портокал! - тя седна на масата, а ние с Дари около нея, гледащи с интерес. Баба бавно разполови портокала и съвсем внимателно го раздели на парченца, а после взе едно от тях и... всичко се случи за секунди! Тя го отхапа и... ПЛЬОК... изпръска и трите ни. Съсредоточените ни очички се затвориха, а нощтната тишина бе прорязана, като с гръм, от един оглушителен смях.

 - Значи така се яде портокал, бабо! - казах аз като си бършех лицето от портокалови капчици. Дари се смееше като за световно, а баба почервеня като грейпфрут (от смях или може би от срам, не знам).

 И така, според баба ни, се яде най-правилно и най-прилично портокал!

© Y. Panda Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??