26 may 2023, 10:28

Кака Пена и Дяволът 

  Prosa » Relatos, De humor
216 5 7
1 мин за четене

-     Е, добре заварила…

-     Добре дошла, Пенке! Откога не сме се виждали… Как си, що си?

-     Бивам, лельо Маро… Все още работя, не ми се минава на пенсионерска диета…

-     А… Извинявай, Пенке, ама да те питам… Ти вече трупна години, но нещо мъж… Деца?

-     Спокойно, лельо Маро, аз съм съвременна жена. Моята цел в живота не са някакви ревлювци или да търпя един… Мъже много, нощта е една – не могат ми смогна…

-     Ама, Пенке…

-     Извинявай, лельо, забравих, че си жена от старо време… Искам да ти кажа, че живея за себе си. Не ща някакъв си там… Тяло имам чудесно – я виж, столът потъва в мен… Години достатъчно – опитна съм навред и отвред… Пари си изкарвам… А и какви връзки имам – познати, приятели, любовници… Имотна съм, разтропана жена съм- от училище ме разтропаха, още перспективи пред мен има и ще има…

-     Ама ти много искаш от един мъж…

-     Не искам много – за мен да дойде. Не за тялото ми, не за парите ми, не за имотите, не за …Абе, каквото там! Търся мъж, който иска само душата ми…

-     Леле, Пенке…

-     Какво, лельо?

-     Ми, ти знаеш ли? Да иска само душата ти… Ми, ти чакаш Дявола, ма…

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??