- Приятно ми е да се запознаем! Макензи. Лаура Макензи.
- Карату́чбунарски. Стенли Карату́чбунарски. Приятно!
- Три деца имам от бившия си мъж: Лора, Лана и Леа, още три от бой френда: Дейв, Дениъл и Даяна, и едно доведено от него: Шерил! И най-големият, разбира се, доведен от бившия ми мъж. Но той е в Австралия, неговото име е Анди и той се оправя сам! И Мелинда, тя пък е дете, доведено от бившата на бой френда, но си я чувствам като мое дете. В Лондон замина... и Уенди, станаха ли седем моите?... Боже, акъла ли си губя...Ха-ха-ха! Да! Да, станаха! Сори, сори... без Уенди! Уенди е приятелката на Дениъл. Да! А ти колко деца имаш?
(„Пита колко деца имаш.“)
- Едно. Разведен от осем години.
- А ти плащаш ли издръжка? Разбира се, има много обстоятелства, ама все пак законът е в полза на жената... нали?!?
(„Не знам какво пита. Дай да напишем „Защо питаш?“)
- Защо питаш?
- Сега ще ти обясня. Защото, моят бивш, плаща само за едното дете. Обаче, неговата сегашна е много свестна и с нея държа връзка! Приятелки сме. Намери ли си работа тоя задник и го заковавам! Защото, сега тя го издържа. Защото, той е алкохолно зависим и не може да си намери работа. И му дават от държавата един чек да го подпомага, ама той го изпива. А тя пък е пристрастена към татуировките и ние им помагаме... Искам да кажа... Хора сме! За Деня на Благодарността, за Коледа... И аз му търся работа сега, защото после... нали разбираш какво искам да кажа... А ти работиш ли?
(„Пита какво работиш.“)
- Шофьор. На автобус.
- Ооо... Супер! Вас от Профсъюзите много ви глезят! Училищен ли е автобуса? Защото там е по-трудно да се уреди човек, но пък винаги вземат най-свестните! И аз съм свестна! Ха-ха-ха! Какво съвпадение! Така де, да се опознаем малко. Аз още не съм идвала в Гърция. Е, как е в Гърция?
(„Пита за Гърция, защо за Гърция?!)
- Аз съм от България.
- О! Сори, сори... Окей! Разбира се! Гуднес Грейшес! Сори, сори... Ъфф кооорс! Това, защото мойте и двете колежки бяха в Гърция на круиз и аз мисля да дойда натам и може да се видим. На кой остров ще ти е по-удобно? Аз не съм много запозната, но ако ми кажеш името, ще го „гугалвам“. Друго си е в Европа, нали?! Стара цивилизация, казаха ми, караш полека. И във Венеция. Лодки, канали... И аз имам една яхта, но вече не ни събира всичките... Едната колежка каза, че гадното е, че има такса за тоалетните. Вярно ли е това? Сори, сори... това трябва да е от културните различия! Но, нали ще бъдем на резорт. Ол инклузив! Нали това е по-добре? Много мило, ако ми изпратиш снимка, от морето. Разбрах, че море имате? Снимка?
(„Пита за снимка!“)
- Една снимка?
- Нямаш проблеми! Ще ти пратя една обща, аз с децата, трите кучета и двете котки. В средата съм, до това облеченото с късите панталонки и тениска с надпис „Пуерто Валарта“, с брекетите! Обърни внимание на усмивката само! Зъболекарят каза, че ще му се изправят зъбите до една година! Неговото име е Дюк! Лабрадор, но не е типичен. По-умен е! Много го обичаме! Никъде не ходим без него!
(О, бой! Уот дъ хеeк! Не е активен... Какво става... тия презокеанските чатове са много дразнещи! Нета! Откъде минава тоя сателит... ще опитам утре, разбира се, че ще опитам отново! Mного, много мил човек! Приятна външност, спокоен в разговор, добра работа... трябва да ида до Гърция и аз да си почина! О, ще ти покажа мила Лорейн!...Ще ми се фука тя на фейсбука с Нико Пападука!).
-------------------------------------------------------------------------------
Вдъхновено от разказа "Любовен Чат" на troia, който е по разказите "Издънка" и "Чат" на Сенд
© Todos los derechos reservados