7.05.2019 г., 6:35 ч.  

Канадски чат 

  Проза » Хумористична
853 9 24
8 мин за четене

- Приятно ми е да се запознаем! Макензи. Лаура Макензи.

 

- Карату́чбунарски. Стенли Карату́чбунарски. Приятно!

 

- Три деца имам от бившия си мъж: Лора, Лана и Леа, още три от бой френда: Дейв, Дениъл и Даяна, и едно доведено от него: Шерил! И най-големият, разбира се, доведен от бившия ми мъж. Но той е в Австралия, неговото име е Анди и той се оправя сам! И Мелинда, тя пък е дете, доведено от бившата на бой френда, но си я чувствам като мое дете. В Лондон замина... и Уенди, станаха ли седем моите?... Боже, акъла ли си губя...Ха-ха-ха! Да! Да, станаха! Сори, сори... без Уенди! Уенди е приятелката на Дениъл. Да! А ти колко деца имаш?

 

(„Пита колко деца имаш.“)

 

- Едно. Разведен от осем години.

 

- А ти плащаш ли издръжка? Разбира се, има много обстоятелства, ама все пак законът е в полза на жената... нали?!?

 

(„Не знам какво пита. Дай да напишем „Защо питаш?“)

 

- Защо питаш?

 

- Сега ще ти обясня. Защото, моят бивш, плаща само за едното дете. Обаче, неговата сегашна е много свестна и с нея държа връзка! Приятелки сме. Намери ли си работа тоя задник и го заковавам! Защото, сега тя го издържа. Защото, той е алкохолно зависим и не може да си намери работа. И му дават от държавата един чек да го подпомага, ама той го изпива. А тя пък е пристрастена към татуировките и ние им помагаме... Искам да кажа... Хора сме! За Деня на Благодарността, за Коледа... И аз му търся работа сега, защото после... нали разбираш какво искам да кажа... А ти работиш ли?

 

(„Пита какво работиш.“)

 

- Шофьор. На автобус.

 

- Ооо... Супер! Вас от Профсъюзите много ви глезят! Училищен ли е автобуса? Защото там е по-трудно да се уреди човек, но пък винаги вземат най-свестните! И аз съм свестна! Ха-ха-ха! Какво съвпадение! Така де, да се опознаем малко. Аз още не съм идвала в Гърция. Е, как е в Гърция?

 

(„Пита за Гърция, защо за Гърция?!)

 

- Аз съм от България.

 

- О! Сори, сори... Окей! Разбира се! Гуднес Грейшес! Сори, сори... Ъфф кооорс! Това, защото мойте и двете колежки бяха в Гърция на круиз и аз мисля да дойда натам и може да се видим. На кой остров ще ти е по-удобно? Аз не съм много запозната, но ако ми кажеш името, ще го „гугалвам“. Друго си е в Европа, нали?! Стара цивилизация, казаха ми, караш полека. И във Венеция. Лодки, канали... И аз имам една яхта, но вече не ни събира всичките... Едната колежка каза, че гадното е, че има такса за тоалетните. Вярно ли е това? Сори, сори... това трябва да е от културните различия! Но, нали ще бъдем на резорт. Ол инклузив! Нали това е по-добре? Много мило, ако ми изпратиш снимка, от морето. Разбрах, че море имате? Снимка?

 

(„Пита за снимка!“)

 

- Една снимка?

 

- Нямаш проблеми! Ще ти пратя една обща, аз с децата, трите кучета и двете котки. В средата съм, до това облеченото с късите панталонки и тениска с надпис „Пуерто Валарта“, с брекетите! Обърни внимание на усмивката само! Зъболекарят каза, че ще му се изправят зъбите до една година! Неговото име е Дюк! Лабрадор, но не е типичен. По-умен е! Много го обичаме! Никъде не ходим без него!

 

(О, бой! Уот дъ хеeк! Не е активен... Какво става... тия презокеанските чатове са много дразнещи! Нета! Откъде минава тоя сателит... ще опитам утре, разбира се, че ще опитам отново! Mного, много мил човек! Приятна външност, спокоен в разговор, добра работа... трябва да ида до Гърция и аз да си почина! О, ще ти покажа мила Лорейн!...Ще ми се фука тя на фейсбука с Нико Пападука!).

-------------------------------------------------------------------------------

Вдъхновено от разказа "Любовен Чат" на troia, който е по разказите "Издънка" и "Чат" на Сенд

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Моля, не изключвайте захранването! ... И ти ме усмихна, Мария!
  • Мария, най-хубавият ден е наръсеният с минимум 15 минути смях... ако няма за какво, усмихни на това, от което може да ти се доплаче... Поздрави и благодаря!
  • Радвам се, че си се забавлявал, Гавраил!
  • Ето това му е хубаво на чата,че може да импровизираш колкото си искаш с този отсреща.А с този "Канадски чат" от непрекъснато подхилване на голата ми глава поникна "Канадска ливада".
  • Торбички под очите само от алкохол. Няма лошо предложението на Сенд, само има един проблем. Как да танцуваме по цвички, като ми са много космати краката. Ако им направя коломаска, какъвто съм хубавец, с бръснати крака, знаеш ли колко лесно може да ми излезе късмета в тоя живот. Немож ма опази. Ако ме хареса някой черняк, не мога да смогна да бягам. Така, че за цвичките не се приема.
  • Благодаря и аз, Катя! Благодаря ви, Блу и Ангелче! Всички знаем защо светът е оцелял...! Марко и Сенд, с тези вашите предложения за рими... очаквам след това торбички под очички...
  • Мисля, че няма да останем само четирима. Заразата е прекалено сериозна. Краси, благодаря ти за милите думи. Да се вдъхновяваме взаимно е много хубаво.
  • Не-е-е ! Ина, смущаваш ме.
    Не съм добър в поезията но " парички " ги римувам само с ....
  • Сенд, пържолите ще ми ги таксуват като свръхбагаж. Или по-скоро ще ги спрат. На митницата! Предлагам на Марко яхтата да акостира в градското езеро-100 км дължина, все ще се събере някак. И като спечеля 100-те милиона джакпот... Е! Тогава:
    Ще стане едно пиршество
    и за глоби ще има парички...
    и още… познайте какво?
    Пържоли и надежда за всички! (По Джани Родари "Продавач на надежда"
    Благодаря ви, Младен, Стойчо и Емил!
  • Сенд, можем да плеснем един белот на моята яхта. Ако няма маса - върху "яката дупара". Само тоя дето пише резултата , трябва да се свие малко. Заповядяйте на моята яхта ! Велкуме!
    А, да не забравя... Носете си пари за глобата.
  • Много ме развесели това разказче 😊
    Поздравления!
  • Голяма менажерия!🐕🐩🚼🐈🚸😂!
  • Обичам белот, Сенд! Обаче трябват и кибици, и бира, и пържоли... и става сложно. Мисля, че по-лесно е, ако стане петоъгълник Благодаря ти.
  • Открих си три правописни грешки, Наде! Обаче от бързане да ти направя деня прекрасен, да те усмихна и теб, и не смогнах да ги коригирам ..., а сигурно са повече! Благодарско и от сърце! Моля те, усмихни се и на дъжда!
  • Върза ми езика на фльонга! Стенли Карату́чбунарски...И както не мога да казвам "с"...От мрачен, сив и дъждовен, направи денят ми усмихнат, Красе!
  • Да, това е истина. Любезни са хората. Винаги питат къде, как и кога ще ти е по-удобно Благодаря, Вили!
  • " На кой остров ще ти е по- удобно?" Ха- ха....Страхотна си!...Много се развеселих!😅
  • Благодаря на Марко, Сенд и Катя за вдъхновението и емоцията, която ми донесоха и за предизвикателството от бермудски триъгълник да го направим четириъгълник... Светулка, Марияна и Светослав - да ви е хубав и усмихнат деня! Благодаря ви!
  • Страхотно се забавлявах с този канадски чат. Поздравления!
  • Стенли Карату́чбунарски . Усука ми се езикът.
    Забавно !
  • Новото спонтанно възникнало чат предизвикателство е много забавно.Поздравления!
  • Има всякакви хора! Но света, погледнат от двете страни на океана наистина е чуден ... и пълен с вдъхновение! Радвам се, Силвия, смехът е най-зареждащото чувство рано сутрин! Благодаря!
  • Рано сутрин ме развесели, смея като идиот сама. Още на второто изречение тайно си пожелах, да не е кратко. Страхотно чувство за хумор, Краси! Преди доста време има няма 10години, на скайп беше писал един перверзен хамериканец. И тогава с мъжа ми решихме да се шегуваме с човека. Аз пишех, той диктуваше. Пратихме му женска снимка, онзи полудя и като започна да настоява да пусна камерата, най-накрая решихме да задоволим каприза му и мъжа ми се появи на нея. Още ме тресе смях, като се се сетя. Благодаря за усмивките.
    Усмихнат ден и на теб!
Предложения
: ??:??