6 jul 2020, 10:59

Когато водата отмина 

  Prosa » Relatos, De humor
489 3 7
2 мин за четене

Всичко си беше на мястото...

Пред автогарата си седеше Куца Пена, продаваше това, каквото човеку не трябва...

И в кметството си беше кметът – който пак успешно отсъстваше, баш когато го търсят...

Кольо Фатмака отново си дремеше на основния градски кръстопът – магистралата, по която вечер се прибираха стадата...

Доктор Иванчев можеше да бъде намерен пак в кафене-бар-механа-вариете „Чичолина”...

Директорката на детската градина пак си почиваше в кабинета на втория етаж в училището – единственото място, където детски глас не се чуваше...

Излизащите от дискотека „Тих ужас” деца в учудване научаваха от телевизора, че е имало наводнение...

И бързаха да се приберат по домовете – за изненада на близките си, които пак не ги очакваха преди срядата...

Е, не тичаха по улиците – водата не само не беше отнесла дупките, ами и беше им открила филиали. За радост на фирмата на Чочо Дявола, която с ухилен потрес беше разбрала, че се е появил фронт за печалба. А дали щеше да се работи – това е друг въпрос...

Лелките от кварталния обменен клюкарски пункт вече бяха заели местата си на стратегическото място пред общината и даже разменяха още топли клюки за потопа...

В читалището промени нямаше. Едно, че водата не можа да влезе през заключените врати, второ – и да беше влязла, щеше да се изпари, преди някой да надникне от чисто любопитство: какво е това нещо читалище?

Никакви поражения върху връзките с областния град и селата – както и преди понякога натам запъпляше вехта маршрутка, така и сега евентуално може би беше възможно да потегли нещичко...

Е, имаше и дребни промени.

В барата се появиха шарани и сомчета. Дошлите софийски началници казаха, че са от падналия дъжд...

И три-четири дена на метеокартата изписваха почти правилно името на градчето. Даже бяха го обозначили с кръгче – малко и празно...

После дойдоха изборите и цялата страна беше покрита от слънчевия лик...

Но това е друга тема...

А в градчето всичко си остана така – както преди и след водата...

И защо нещо да се променя? Хората бяха свикнали да идват някакви бедствия – де нова власт, де нов кмет, де нови данъци, де нови закони...

Така че...

То първия път е болезнено и непознато. После се свиква. Дори става интересно...

 

Нещо интересно... Може би... - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Мариана, Красе!
    Опитвам се да пиша смешно, пък все излиза едно...
  • благодаря, Пепи, адаш, Стойчо!
  • "кафене-бар-механа-вариете „Чичолина”..."😅
    как да го дочета, като още от началото така ме разсмя, че чак столът ми от смях паднА! 😅
  • Метеорологията е като секса:първо те къпят с обещания за хубаво време, а после бурна любов, преди да дойде сушава апатия...И тъкмо ние, клиентите,повярваме на прогнозата ;и като се стовари някоя градушка, та после потоп удави любовта...
    А иначе си е все същото, до следващата предизборна кампания!🤔
  • Човек свиква с фсичко... Затуй, нема такова животно, както се казува...
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Симона!
  • Цял живот в две минути, да не кажа и животи :D Колелото се върти и все сме си едни.
Propuestas
: ??:??