13 dic 2022, 6:46

Коледна мистерия под елхата 

  Prosa » Ficción y fantasy, De humor
181 0 2
2 мин за четене

                                 "  Подаръците за Коледа се раздават по списък срещу подпис."
                                                                                                                  детски бисер 
                                                                          
   Журналистката: - Здравейте, уважаеми зрители! Намираме се на мястото на събитието - пред къща, в която Дядо Коледа съвестно е оставил подаръци. Част от тях, обаче, междувременно мистериозно са изчезнали. Разкажете ни, Дядо Коледа, какво точно се случи.
   Дядо Коледа: - Паркирах шейната на покрива и се спуснах по комина, за да оставя подаръците под елхата. Оставих ги и си тръгнах. След време получих съобщение, че не са доставени всички подаръци от изпратеният ми от обитателите на къщата списък. Т.е. на две от кутиите е скъсана опаковката и те са празни. Нямаше как да оставя нещата така, затова се обърнах към вас за съдействие. 
   Журналистката пред злополучната елха: - Ето ме и пред въпросното коледно дърво. Тук наистина виждам две празни кутии, опаковани със скъсана подаръчна хартия. Но има и три пълни. Може би те ще хвърлят светлина върху мистерията, дами и господа. 
   Средно голяма кутия - кубче: - Стояхме си ние тука мирно и тихо в очакване на Коледа. Даже бях започнала да задрямвам под звуците на коледните песни от радиото... 
   Елегантна продълговата кутия: - Когато от кухнята до нас достигна чудният аромат на сладки с джинджифил, карамфил и канела. Аз, естествено, нямаше как да се поддам на изкушението - щях да си разваля линията, на която толкова много държа...
   Голама кръгла кутия: - Тогава празните сега кутии се разклатиха, хартията се скъса, капаците се отвориха. От една излезе палячо, от другата - плюшено мече. Двамата в свински тръс се завтекоха към кухнята, водени от аромата. Извиках им да ни донесат сладки, но те се направиха, че не са ме чули. Жалко, ще изядат всичко и няма да има за нас!... 
   Журналистката: - Ето ме и в кухнята на семейството, където са играчките - бегълци. Те седят на масата и унищожават сладка след сладка, дори и чай са си сипали. Някои от шевовете им са започнали да се прокъсват. А дрешките им изглеждат видимо отеснели. Е, мисля, че мистерията е разгадана. Със щастлив край! Единствно живеещите в дома няма да са много доволни. Защото ще се приберат и ще намерят в панера само коледната салфетка на дъното му, посипана с трохи. Виждам, че са останали само две сладки. Мисля, че с операторът ще ни дойде добре да се подкрепим след разплитането на тази мистерия. Ще си налеем и по една чаша чай, че на мен специално ми пресъхна гърлото от толкова говорене. А на вас, драги зрители, Ви пожелавам: 
   Merry Christmas and Happy New Year!             

© Радослава Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??