24 mar 2023, 10:03  

Копнато 

  Prosa » Otros
446 3 9
3 мин за четене

Когато съобщили на Байдън за сваления дрон, той наредил да предадат съболезнованията му за семейството на загиналия пилот на безпилотника...

хххх

Любимецът на глупаците, наркоманът Зеленски е възмутен. Трети ден, откакто Си замина от Москва, а все още не му е звъннал…

Как така? Това е Зеленски – върховният речодържател на света /е, обидиха го някои като не му разрешиха да поприказва и на „Оскарите“, оставиха празненството празненство/, но… Абе, в облаците бял прах човекът очакваше Си да му позвъни, да изчака послушно реда си сред множеството висши земни управници, разговарящи покорно със Зеленски, да докладва за разговорите с арестанта Путин…

И да приеме покорно нареждането – присъединяване към плана на нацистите за край на войната.

Какъв китайски план, какви мирни глупости…

Ясно е казано – руснаците напускат Донбасу Новорусия, Херсон, Крим, Кубан, Поволжието, Донска област, оставят цялото си въоръжение и военна техника, разделят държавата си на десет княжества под протектората на НАТО, избиват евреите… А, това последното е случайно преписано от учебниците на бандеровците, засега ще мине без него…

А Си не се обажда?!

Що?

хххх

Родните медии коментират срещата Путин - Си. И включват... Зеленски?

Тоя пък какво общо има със срещата?

После пускат някаква измислена тесноока "специалистка" да обсъждат езика на жестовете, позата и тем подобни някакви.

Казва: "Си гледа Путин като по-голям брат..."

Отде го разбра, ма сестро? Що не рече: " Като Макрон млад полугол негър" или "Като Байдън Невидимия"?

Мииии... Нали й плащат? Не е като край магистралата...

хххх

Бродя из интернета – ту гледам, ту зяпам, ту мисля, ту се хиля…

Клипче. Двама млади украинци, говорят, естествено, на руски, не на суржик.

https://www.youtube.com/watch?v=8z81gs4Yn7s

 

Единият е убеден – Сибир е бил в Америка, а Канада е подарила Сибир на Русия. Другият зяпва – знаеш ли къде е Канада? Убеденият дебил знае – до Сибир. Канадският цар Сигизмунд III е подарил тая територия…

Тук вече ме хваща кикотът…

Абе, викам си – да не е от някое шоу това? Тцък, не е…

Дано е фейк? Не изглежда…

Що – млади хора, учени, че укрите са изкопали Черно море и с натрупаната пръст направили Карпатите… Какво друго да знаят?

Ама ми става чоглаво. Защото се замислям за НАШИТЕ млади. Особено, когато бивши ученици, сега учители, ми разказват тъжно какво има в главите им…

хххх

И накрая - скриваната трагедия - Хатин...

Нито дума по нашите медии за навършването на 80 години от унищожаването на селото, станало символ. По официална информация само в Белорусия са изгорени 5 295 села, избити над 2 000 000 души. Някои села са горени два, три, четири, пет и дори повече пъти.

Убийците - украински бандеровци!

Предтечите на възпяваните от плацикащи се в морето родни стихоплетци...

Поклон пред избитите от украинските нацисти невинни жертви!

Позор за нашенските дупедавци!

 

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??