15 jul 2007, 12:37

Крис и Нели 

  Prosa
1148 0 6
2 мин за четене
 

Кристина и Нели стояха в задънена прашна улица в центъра на града и пушеха, без да разговарят. Беше пуста, тиха и някак си безутешна вечер. Телата им сгушени едно до друго леко трепереха, зъбите им тракаха, а вперените им един в друг стъклени погледи не се разделяха нито за секунда. В последвалия момент без да се разбират предварително се откъснаха една от друга и надигнаха към устните си пълни картонени чашки, големи колкото напръстник. Вселената се разтресе, завъртя и преобърна, изливайки себе си в пространството между устните  и повърхността на зеленикавата течност в чашите-напръстници. Крис отпи от Нели, тя на свой ред от Крис.  "Everything about you is so easy to love", издекламираха едновременно, вплитайки гласове един в друг и ритъмът на любовната им мелодия се разнесе из пространството със собствения си, неповторим пулс, който насочва иначе безцелно лутащата се из световете енергия. Краят на задънената улица се пропука и от нея бавно започна да се изнизва безкрайна процесия от Животите, през които Нели и Крис бяха преминали. Минаваха покрай момичетата бледи и безжизнени, мътни и  далечни като споменът на мъртва плът за душата, която някога я е обитавала.

-         Толкова отдавна и толкова след - изплъзнаха се думите през прегракналото гърло на Крис и се пръснаха навсякъде.

-         Толкова преди и толкова сега - отвърна и Нели - мисля, че не съм забравила нищо досега. Не, всъщност изглежда съм забравила всичко. Или не не знам, просто не мога да бъда сигурна, всичко е толкова объркано. Все едно да отпитваш да уловиш себе си за ръка, да се прегърнеш и успокоиш, че всичко ще бъде наред, а стоиш пред огледалото и просто не успяваш и нищо не е наред, най-вече спокойствието ти. Душата ти, лицето, крехките спомени, чувствата, любовта ти препускат безцелно, лутат се, гърчат се и постепенно се смаляват до размерите на чаша-напръстник, от която отпиваш проклинайки, за да забравиш.

-         Но никога не забравяш, Нели, никога. Достатъчно е само да си прпомниш за нас и за Вечността и как звездите озаряват небето нощем. А то, Нели, е само за нас. Само да поискаш и ще ти уловя звезда, която да свети единствено заради твоето усмихнато лице. И ти си спомняш за звездата и за нас и нищо не забравяш никога.           

Процесията, придвижваща се по тясната уличка, изневиделица секна, както се бе и появила. Животите започнаха да се впиват един в друг, да се смесват, насищайки бледостта си до невъобразима, невъзможна яркост. Двете момичета продължаваха да се поглъщат една друга, безмълвно опознавайки се, забравяйки се, обичайки се.

            - Нел, какво става - попита Крис, докато разтриваше влажното си носле.

            - Нямам представа, досега не се е случвало, така мисля. Или сме забравили, но това е невъзможно.

Мисълта изхвърча от главата на Нели. Тя се пресегна, бръкна в страничния джоб на панаталоните си и от там извади Спринцовката.

             - Крис, знаеш нали, само веднъж, не трябва да е повече.

             - Само веднъж, Нел, само веднъж. Повече не е нужно. Никому.

Спринцовката се разрастна неимоверно и започна безпощадната си всмукваща всичко инплозия. Погълна първо свързаните един с друг Животи, погълна малката тъмна уличка и накрая с най- голямо сладострастие погълна и двете момичета.

              - Обичам те - изстена Нел, разливаща се в нищото.

              - Обичам те - спомни си Крис в отговор.

                         ОБИЧАМ ТЕ!!!

© Светослав Николов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Само веднъж...Много интересно изразяваш мислите си!Знаеш как да завладееш читателя...и по-скоро по-нестандартно мислещият читател...Пишеш толкова вдъхновяващо!Обикновено пестя похвалите си,но в твоя случай това е невъзможно!Дълбок поклон пред творчеството ти!
  • Ти определено ми доказваш,че количеството не е важно,щом го има качеството в голяма доза.Много голяма,между другото Чак се радвам,че те открих.Хич не съм сигурна,че го разбрах,но пък го усетих,нищо,ще го прочета пак.Браво за разказа.
  • Ами да, прав си. Мисля си че като ще пише човек каквото и да било първо трябва да бъде себе си. Може нещо съвсем дребно да разкажеш,но ако е такова каквото ти си го видял във въображението си обикновенно се получава нещо добро. За DRS ами вече не помня откога не са правили концерт в Добрич. То тук откъм концерти сме много зле. И не само.То аз не слушам такъв стил ама групата си е мн напред наистина.
  • И аз се радвам. То брат, когато пишеш некомерсиялно, е така - кефят ти се само "некомерсиялни типове" като мене. Аз пък въобще не се кефя на сякакъв вид комерс и се радвам, че в тоя сайт има хора като тебе, дето творят ИЗКУСТВО. Имам в предвид изразните ти средства и смисъла на това което пишеш. Аз също не съм си позволявал да правя компромиси със стила си - не, излъгах те - единствения ми компромис навярно е "ПРЕКАЛЕНА ПРИЛИКА" (както може би и "разказ за дъвките), но като цяло обичам да пиша за неща за които другите не пишат. Хей, DRS праили ли са на последък концерти? Мноо яка група, шега нема.
  • Много благодарности за коментара. Радавам се,че се е харесало на някого. Това означава доста за мен.
  • Надявам се повече хора да могат да разберат това което си написал, и колко е силно то! Хиляди поздрави!
Propuestas
: ??:??