8 ago 2010, 12:33

Кристална чаша счупих 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
1776 0 8

Кристална чаша счупих

 

Много неща се чупят, при това постоянно. Това е нещо неизбежно и вечно болезнено. Идва внезапно и всеки път отнема по частица от чистосърдечното ни безгрижие. На плещите ни се закрепва камък, който е особено тежък когато сме платили и после обезценили закупеното.

Подобно нещо се случва дори при една силно увлекателна игра с мраморно топче. Уверявам ви - случайното му забиване в произволна стъклария е дори по-неприятно от неволното му попадане в дълбок канал. Така разпръснах парченца стъкло с пленена светлина у тях, а щом угасна блясъкът - набързо ги пометох. Закупих нова чаша, а старата забравих!

© Калин Кръстев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Няма незаменими неща - факт. Хубаво и ясно произведение .
  • Много интересно и майсторскоописание на едно ...счупване на чаша!!
  • трудно се забравят спомените...
    каквито и да са те...!!!

    хареса ми!

    нещо"счупено" и от мен...


    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=92935

  • Прозата наистина ми е нещо като специалност (и си има причина за това), но бих искал да ме има навсякъде и смятам, че бих могъл да го постигна с опит, защото именно чрез опит станах толкова добър в прозата. Аз самият бих искал нещо повече, обаче! Благодаря и поклон!
  • Интересно си описал състоянието си! Есеистичният стил ти отива най-много, повярвай ми! Лично мнение!
  • Благодаря, че си проникнала или поне харесала - за мен това значи много!
  • "Закупих нова чаша, а старата забравих!" Наистина ми се иска да ставаше толкова лесно!
    Харесах!
Propuestas
: ??:??