23 abr 2007, 8:11

Къде беше вчера, ма? 

  Prosa
2139 0 11
2 мин за четене
 

      Къде беше вчера, ма?



  • - Любке, ти вчера къде беше, ма?
  • - Кой, аз ли? Тука, никъде не съм била.
  • - Като те търсих и в 8.00, и в 9.00 все те нямаше...
  • - Не, тука бях... не ми е звънял телефона и нямам пропуснати повиквания.
  • - Аз те търсих по домашния, а не с джи ес емчето. „Тука съм, тука съм"... Казвай сега къде ходи?
  • - Ама никъде...
  • - Тия ги разправяй на някой друг балък. С кой се влачи, ма.. .с кой? Поети с поети, само да го разбера аз кой е и ще види той... Мама му стара! Поети! Ама, ти, ма, ти си виновна, ма... пишела стихотворения, ще те и у шаврантията проста! И ще ме лъже: „тука бях"! Била си - друг път! Само да го разбера аз кой е - ще му счупя главичката, така да му кажеш, Любке! А пък тебе, хвана ли те, хем бой ще ядеш, хем опакована с всичките ти боклуци, те завеждам при майка ти, така да знаеш!
  • - Не говори така, бе мило, нали знаеш, че те обичам?
  • - Абе, ще я видиме тая работа...
  • - Ами, била съм на балкона, бе мило, не съм чула, тука си бях!
  • - Добре, казах ще видиме...
  • - Е, не се сърди, де! Аз те обичам!
  • - Ще видя колко ме обичаш...
  • - Мило искаш ли да ти направя една супичка, а?
  • - Моля ти се, остави ме, така ме боли главата...
  • - А едно аналгинче да ти дам?
  • - Не искам нищо, толкова ме ядоса ти, че...
  • - Мило, виж почва мача... сега ще ти донеса една биричка и ще погледаме заедно, искаш ли, хайде...
  • - Не ми се гледа нищо!
  • - Виж и съм ти купила от тези сладчици, любимите ти, и съм ти направила за десерт крем карамел, ще те завия с одеалцето и не се ядосвай! Ей сега ще ти включа и БТВ малко да погледаш...

Охооо....


  • - А, Нинчето влезе в кюто. Чакай да видя какво ми пише. Ау, мило, аз ей сега ще дойда... Кучето й се разболяло и...
  • - Ей, никъде няма да ходиш! Ти мене за балък ли ме имаш, ма? Нинчето, кучето, не знам какво... И ще ми се мазниш... Ей, сега ще ти кажа аз на тебе, шаврантия такава. Къде беше вчера, ма? С кой, ма? Ще те у...

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • много добро е, ще го използввам
  • Благодаря Ви сърдечно!
  • Правилният отговор на жената трябва да бъде - Ти по-добре ми кажи защо те нямаше там, където аз бях? Нали най-добрата защита била нападението! И той ще спре да пита
  • Тоя мъж хич не ми хареса.Щом не обича животни значи не е добър човек.Как може такова нещо,чак ми домъчня на Нинчето за кучето!
  • И аз като Етчи мисля - крие нещо поетесата!
    Усмивки!
  • Хехе...весела история....тези интернет поети ...да внимава Любка
    Поздрави ,Мими!!!
  • Че какво толкова? Той защо се бои да го сравняват? Нещо не му е чиста работата! Развесели ме! (Поздрави и на Любчето !)
  • Оле, ами то това като моите щуротии. Разликата само в радиотелефона само ми проверяват последните повиквания
  • Тя да си опича работата, че...
    Абе, нали е поетеса, ще изримува нещо и готово!
    Хареса ми, Мими!
  • Тази жена - лирическата, не и е чисто "досието".
    Много мило го дава, ще я проверя аз тази работа.
    Усмихна ме, макар тези обръщения да не са ми от любимите.
    Дано се разберат, че иначе ... язък за поетесата.

    Поздрав и усмивка.
  • Олеле, положението е напечено...
    Без вина виновна-това е много кофти,предизвиква много усмивки, но ако ти дойде на главата-ужас!
    Поздрави и усмивки от мен!
Propuestas
: ??:??