10 ago 2016, 16:12

Лични тревоги 

  Prosa
572 0 1
1 мин за четене

    Признавайки, че пътуването я поставя в нервно положение, една електричка по линията Плевен - София се върна обратно на стартовата гара цели седем пъти тази сутрин за да се убеди че не е забравила нито един пътник - уведоми БДЖ.

     "Ако не се върна да проверя не съм в състояние да продължа без притеснение че съм оставила без да искам  някой" - изказасе влакчето петият път на завръщането  си  до Плевен.

      "Все си мисля, че съм оставила някой пътник на коловоза, или някой куфар..." -  не беше в състояние да спре да повтаря -  "Имам си моите мании; 4 минути преди да потегля проверявам всички врати, изсвирквам 2 пъти и тръгвам..., но днес не знам къде ми е главата... забравих да изсвиркам !!, така че не мога да се отърва от чуството че все нещо не е наред... " - добави разтревожено.

       "Работата трябва да се извършва редовно и вежливо!” – настоя.

     Пътниците протестираха че се е наложило да гледат един и същ пейзаш седем пъти по ред, но впрочем… разбираха бедната електричка... кой в тази държава не е ненормален, останал да не психяса, или да не страда от Oбсесивно-Kомпулсивно Pазстройство.

© Александра Лазарова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??