30 may 2008, 15:18

Лъскавата топка 

  Prosa
612 0 3
Спечелих топка, но за какво ми е тази топка, щом не мога хляб да си купя? Напълно ненужна! А тя, топката, една лъскава такава... Но едва ли ще ме нахрани.
Събуждам се сутрин и... виждам тази лъскава топка, подритвам я и си мисля  "Топчице, ще ме нахраниш ли, топчице" и се засмивам... Каква ирония!...
И излизам навън, може би днес ще срещна късмет по широкоя свят. Ще намеря ли усмивка в този студен град?
И знаете ли? Срещам дете. Плачещо. Попитах го защо плаче и ми отговори, че нямало топка да играе. Просветна ми, рекох си "Ще му дам тази моя лъскава топка... и без това ми е ненужна!" Прегърнах го, избърсах сълзите му и се качих горе. Дадох му я.
Тази топка била нужна! Тя дари надежда на това момче! И сега се чувствам щастлив, макар и гладен!

© Вили Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Eeeee.....прекрасни мисли...прекрасно написани...
    разтопи ме...много хубаво пишеш, мила Вили...с обич.
  • Пякога малките неща носят неземна радост!!!Поздрав!!
  • Много истина и много тъга има в това произведение!Ааахх... Вили, Вили, майсторка си!...
Propuestas
: ??:??