25 feb 2009, 6:59

Любов? 

  Prosa » Otros
1058 0 1
 

Обичал ли си?... Знаеш ли какво е любовта?... Дали някога ще разбереш, дали някога ще ти се отдаде възможността да изпиташ това, което аз някога изпитвах?... Неописуемо... Неповторимо... Непредсказуемо... Дали някога този лъч надежда може да проблесне и за теб?... Да, болката в гърдите я има... Да, страхът от непознатото го има... Да, любовта я има... Но ще бъде ли тя някога същата?... Такава, каквато я помня, или такава, каквато ти я очакваш... Ще бъде ли тя онзи трепет, или ще се превърне в прах?... Може би...Някой ден... Отново ще повярвам... Отново ще изпитам... Ще чувствам... Дали това е истинско, или само внушение?... Дали не се заблуждавам?... Може би... Но има ли по-сладка заблуда ,по-желано изкушение?... Едва ли... Ще намеря ли малката капчица любов, останала в мен?... Дали това ще е поредното разочарование?... Или може би единствената истина... Просто лъжа, която сме съумели да превърнем в наша реалност... Безкрайно много въпроси... Ще се намерят ли отговори?... Любов... Дали?... Има ли?...

© Ивка Гюрова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Добри расъждения...в моите неща ,има част от отговорите ...на твоите въпроси...
Propuestas
: ??:??