8 feb 2021, 11:44  

Малко историйки за най-добрата демокрация 

  Prosa » Ficción y fantasy
258 2 11
3 мин за четене

 

… - И така, дъще, кого избираш?

Тя отново ги огледа. В хола се бяха събрали всички, които се считаха за важни и влиятелни роднини – родителите й, двама чичовци, три лели, пет чинки, трима сваковци, любовникът на вуйна й, двете любовници на вуйчото, дори съжителката на дядо й поклащаше задрямала глава в ъгъла, зад по-жизнения от нея фикус.

-     Амиии…

Семейният съвет се беше събрал по важен, много важен въпрос – избор на зет. Все пак, тридесет и пет женски години са по-близо до четиридесетте, отколкото до двадесетте.

Времето минаваше, тя отхвърляше кандидатите и то с един-едничък повърхностен, неаргументиран, детински довод: не ги обичала…

Чунким любовта има нещо общо с брака…

Но сега нямаше мърдане. Трима кандидати бяха говорили с баща й. Или – по-точно: баща й беше говорил с трима евентуални кандидати. Пред охраната си и извлечение от банковата сметка на щерката. Тримата се поколебаха при вида на подвижните гардероби, но се съгласиха веднага, стимулирани от числата в описа. До степен, че чак очите им се покатериха над челото. Особено при единия – притежаващ огромен гол терен отгоре за тая алпинистка цел.

-     Кажи, дъще, - обади се майка й и предизвика изненада у баща й, забравил отдавна какъв е гласът на съпругата му – Кажи – как ги класираш за себе си?

Тя кимна и заизрежда:

-     Пешо ми харесва най-много – умен, красив… Мишо е малко тромавичък, трудно се пребори със секси теста… А Кольо е гола вода…

-     Ясно! – сложи точка баща й – Кольо ще е…

-     Защо? – едва не извика тя – Та той е на последно място в моите очи…

Баща й вече разливаше шотландската пърцуца по чашките.

-     Трети е от трима кандидати. Тоест – малцинство. Което по нашите либерално-демократични правила означава, че изисква особено отношение и грижи. Тъй че – честито!

хххх

-     Това са приетите аспиранти, господин декане. Ей онзи дебил, другият с плюнчещата се уста, зяпащият в баничката си идиот, кроткият кретен в ъгъла…

-     Тези?

-     Ами, господине, всичко е по либерално-демократичните правила. Малцинството има предимство…

хххх

-     Крайно класиране във футболния турнир: 1. Зелено море, 2. Черен вулкан, 3. Устрем, 4. Караконджул… Шампион – Караконджул… Да, да – не ме питайте, сами разбирате – нелепи, некадърни, смешни, но… Малцинствен отбор са, представители на джанганайските ескимоси от Антарктида… Няма как – либерална демокрация…

хххх

-     Резултати от проведените избори: Партия „Балкански лентяи“ – 24%, Партия „Хубостник“ – 22%, Съюз на партиите „Кърлеж“ и „Фитка“ – 15%, партия „Разединени крака“ – 11%, Месарско-хирургичен съюз „Сатър“ – 8%, партия „Олигофрени крадци“- 5%... Възлагаме на „Олигофрени крадци“ да съставят правителството и управляват като малцинствено мнозинство… Спокойно, господа, всичко е наред – според либералната демокрация, както каза нашият нов млад вожд Бай Дън, малцинството също трябва да печели…

 

Заповядайте на понеделнишки коментар - неприличен - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Йоана!
  • Някои момичета може и от съжаление да избират "от малцинствата". Има всякакви феномени. Но не може обществото да потъпква можещите хора и да очаква добри резултати...
  • Благодаря, Пепи, Пламене!
  • 😅 😅
  • 😅 😅 😅
  • Благодаря, Надя, адаш, Валентине!
    Аз съм от малцинство на изчезване - хетеросексуалните. И от друго - още по-свито и измиращо - четящи, мислещи, че и говорещи...
  • Аз пък съм с очила и ми пука за България- дали съм от малцинство и онеправдан....
    Хареса ми!
  • То затова нормалните не подлежат на нищо - ни интегриране, ни помощ. Яж си пенсията и мълчи, като свърши - само мълчи... И "кикирики евридей"...
  • Хъм, ни съм тъмнокож, ни имам някаква нестандартна сексуална ориентация... кофти тръпка!
    Ха, урааа - риж съм, значи пак съм към някое малцинство, е, има някаква надежда в живото...
    Тъжно, но либерастично и толерастично!
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Миг!
    Оригиналната песен, пята н кръчмите дори пред 70-те години, е: "Пием, пеем, пушим, дамаджани сУшим, да живеят тарикатите!"---
  • "Живеем , пием , пеем пушим и английски (френски) учим"(както пееха НЛО) няма излизане от матрицата "Криворазбрана цивилизация" чужди са ни тези еврогейски ценности!
Propuestas
: ??:??