20 abr 2007, 2:02

Маре, изгоре ми къщата, ма Марееее... 

  Prosa
1030 0 21
2 мин за четене

Дцърррррр...

-Ало?

- Маре, ти ли си ма?

- Моля?

- Маре, Венчето се обажда.

-А не е Венчето, имате грешка!

-Маре ма, тая жена съвсем оглуше... абе, Венчето е, Стралошевата.

- А, ти ли се бе, Венче, аз не мога да те позная. Защо не казваш, че си ти?

- Маре, ти как си?

- Брат ми ли? А той нали умре. И аз така ще си умра, без никой да дойде да ме види и да ме попита как съм.

- Маре, ти нещо май не си добре с ушите? Леле, а си по-млада от мене... Какво го закъса бе, Маре?

- Е, така е, така е - ти си си купила магаре, а аз на магарица съм запреличала.

- Не съм си купила, ма, болят ме краката и не мога да отида на село, а на балкона чува ли се магаре, ма Маре.

- А чувам, чувам, ти така не ме обиждай!

- Кой те обиди, ма, ех, тая жена значи...

- Да, задачи, задачи, няма да се обади някой да се поинтересува за мене, как съм, що съм? Само кога имат нужда се обаждат! Няма кой едно кръвно да ми измери...

-Маре, чуваш ли, ма?

- Чувам, чувам, не викай така...

- Знаеш ли защо ти се обаждам?

- Кажи, Венче.

- Забравих дали съм изключила ютията, и да идеш до нас да провериш.

- Не се притеснявай за туршията, тя много издържа!

 - Ютията, бе, Маре, ох и тая жена, дорде ме разбере...

- Не се притеснявай, бе, ще разбере, ще фтаса, всичко ще се оправи!

- Маре, чуваш ли, бе жена, щях да гладя хавлията, след като я прибрах от балкона...

- Ти луда ли си, бе жена? Как ще пускаш комшията у вас, какво ще търси на балкона?

Тоя Стойчев, така краде... нямаш си и на представа. Пък и току-виж, Цена от втория етаж, любовник ти го искарала. Не виждаш ли какви очила си е купила? Уж не виждала... Тя ли не вижда? Ако може с бинокли вътре, ще си купи... да има какво на Дойчинова и на тая нейната там... как беше?... да им разправя...

- Маре, ма, остави Дойчинова, ще ми изгори къщата, Боже, Боже...

- Така е, така е... Набожна си, ама молитви няма да ти помогнат, да си очистиш името после, като те изложи Дойчинова...

- Маре, изгоре ми къщата, ма, Марееее...

- Не се притеснявай, храни си магарето, и ако имаш от нещо нужда, пак се обади! Хайде сега, че отивам да гледам, дали ще изгонят Хрисина от „Биг Брадър".

И, Венче, няма да се притесняваш, ако има нещо обаждай се, аз съм насреща, нали така? Хайде...

Тут-тут-тут...

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • А ха ха ха !!!
  • Сладур, бе! Аз сега се чудя варих ли кафе тая сутрин, не ли? Засега не чувам пожарна кола!!!
  • На мъжа ми бабата беше такава.Като й говоря тихо,не чува,като заговоря по-силно ми казва: Ще ми вика тя,дошла ми в къщата и ще вика,а!Няма оправия. Бабо дай... Не чувам. Бабо оставяме ти пари...Нямаше нужда,ама колко?Веселба!!!А ти си върха!!!
  • Бе девойчице, ти си била много полезна, хем развеселяваш, хем даваш идеи как да побягаме от нежелани задачки... На повечето ни е трудно да казваме "не!", ще прибягвам към този номер Браво!!!
  • Чудесен разказ! Много е забавен!!! Браво, браво!


  • Започвам нощта с весело настроение! Браво Мими1001! Но искам да напишеш още 1000 такива!

  • Още се смея,Миме
    Много весел разказ....браво!!!
    Поздрави!!!
  • Мими, страхотно е!
    Поздрави!
  • Много ми хареса разказа ти-благодаря ти за усмивките!
  • Мале , мале, тази Маре от кръвната ми група изглежда.
    Ем не дочува, ем не разбира, ем пък се и нервира .

    Усмихна ме, много е весело това.

    Поздрав и усмивка за теб Мими.
  • пуста младост!
  • Благодаря Ви, Вальо, Нели и Люси. Радвам се ако съм ви създала настроение от сутринта. Нека така да ви върви и за през деня ! Благодаря ви, че ме четете!
  • Благодаря ти за доброто настроение!!!
  • добро начало на деня.поздрав!
  • Това е прототип на баба Гицка в съвременни условия.Поздрави!
  • Така ухилен те гледам отдавна, но уви безмълвен!
  • Благодаря ти, Ведрин! Много се радвам, че ти е допаднало.!
  • Мерси Боби! Много си мил !
  • Много е хубаво и това ти произведение. Разсмя ме отново
  • Благодаря ти Гери, лека! !

  • Ех, че ме развесели! Среднощен привет! И лека нощ!
Propuestas
: ??:??