18 feb 2008, 14:37

Мазохист ( Из "Откровено за лудостта") 

  Prosa
816 0 6
*** 

Като досаден рефрен в главата ми се набиват проклятия  от дълбините на греховното. Имам желание да ги прокудя с жадуваната слабост към тялото ти. Посягам екстремално към фантазираното недопустимо и налагам бездиханно доверчивото в теб. Още ли ми вярваш?!

Прекрачвам нетипичните граници, за да усетя удовлетворение от болката ти. И Тя е усещала такава, когато те е раждала. Ти също си я усетил, още с първата глътка въздух. Още те боли!

За да я пребориш, обаче, трябва да скъсаш с инстинкта си за самосъхранение...

Усещаш парещо самосъжаление и още толкова обидно благоговеене пред изначалния страх от неочакваното. Кървиш... На талази...

Всемирният ужас от тленното ти съществуване се превръща в паметна носталгия по неоскверненото. Остана ли такова?!

Протягаш жадни ръце за още болка - давам ти я на порции. По малко. За да не те загубя.

Когато се наситя, те оставям със страховете ти. Мълчаливо превързвам парещата самота със студените си устни и заключвам духовното, за да не изпари желанието ти за следващия път. После отварям широко прозорците, за да отлетя... от съня ти... завинаги.

 

18.02.08.

Пловдив

© Бехрин Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • ...и отново видях себе си ,....в едно свое по-отдавнашно състояние..,Бети...,да знаеш,това,че не ТЕ коментирам,съвсем не значи, че съм спряла да те чета....,не съм спирала,но просто се ограничавам в коментарите си,...ще продължавам "да се разхождам" из творбите ти,защото ....,черпя мъдрост и знание от теб, както и да ти звучи това! Прегръщам те!
  • Хайде! Ще ми бъде интересно, а и на другите, мисля!!! Ти си царица на описанията! Аз съм тъжна, Романтик е реалистичен, а ти може да вкараш свеж хумор...
  • Бетинка, разтърсваш!
    Направо ми иде да направя трета версия
  • Бети, нивото ти е много високо ! Страхотен изказ ! Разтърси ме.
    Прекланям се пред таланта и интелекта ти !!!
  • !!!*

    Бети...!
  • Не бях се замислял за психологията на този тип хора. Но ми даде идея и на мен. Ще се опитам да направя и аз своя версия.
    Поздравления за интересния разказ, Бехрин!!!
Propuestas
: ??:??