7 ago 2020, 0:00  

Мирише ми на... лято! 

  Prosa » Otros
987 7 0
1 мин за четене

Мирише ми на ... лято! И на череши, праскови.... Любимите ми плодове! Диня, пъпеш, ягоди и онзи вкусен замразен плодов сладолед, напомнящ ледените сокчета от детството! И да се накапеш с него на воля, разбира се! Да се почувстваш пак дете! На плаж и на море! На морски бриз и топъл вятър, на влажни дълги летни нощи на брега и уханието на цветя... На любимият ми парфюм... На летен дъжд, появил се изведнъж и излял се изведро, над напукания от жега асфалт от който бликат изпарения... Като детска радост, да вървиш из капките и да се мокриш, да шляпаш в локвите, да се прибереш целият във кал и да си вземеш душ след това... И любимият ти филм... Да плачеш, да се смееш на него, да те трогне и разтърси, като емоционален катаклизъм... И на лятна любов! Романтични разходки и да заспите заедно в прегръдките си, без да усетите сгушени един в друг... На незабравими моменти и уловени във шепите мигове, като морския пясък изплъзващ се от пръстите ти - не можеш да го задържиш, но и не искаш да го пуснеш! Мирише ми на спомени, толкова близо но и толкова далечни като утрешното вчера, като две сълзи изронени, солени и горчиви, но и с нотка сладост пиперливи... Мирише ми на слънце, което с лъчите си огрява горещата ми кожа на плажа... На топлина и на въздишки по отминали неща, а може би несбъднати и неосъществени... Или пък несподелени чувства, думи неизказани, заключени зад устните, останали в ума ти само... Към онзи специалният, който на сърцето ти тежи и на душата, но носи ти и глътка радост... Мирише ми на истина - поток от откровения в безсънните ти нощи...  На Мидички във шепите, на стъпки по брега, на влажен пясък морски и пясъчните замъци от детството... На любимите коктейли и партита среднощни отново на брега, заспивайки на пясъка, посрещайки пак утрото и изгряващото лятно слънце! Мирише ми на... лято! Отново и отново... Като любимият ти летен кадър... Любимата ти песен и искаш пак Replay... На емоциите, на чувствата, на жегата и детската ти лудост... На дивият ти летен танц! И ето пак отново лято е! Сезоните за миг минават  и оставят своят белег във нашите сърца!

© Вероника Павлова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??