4 ago 2018, 10:33

Мисли 

  Prosa » Otros
761 0 3
1 мин за четене

 

Мисли за живото и бягството от него. Отслабнах 20 кг. за 6 месеца. Какво се промени? Продължавам да не спя повече от 4 часа.  Почти нямам настроение. Отгоре на това имам теч в банята. Но продължавам напред. Защо? Защото ми пука за двете същества наречени дечица. И това е достатъчно. Преди 7 години не можех да карам кола. След 7 вече мога. Преди 6 месеца бях пълен тежах 120 кг. След 6 месеца тежа 92. Всеки ден се страхувам но само за тях. Искам да са ми живи и здрави и Господ да ги закриля. Искам да съм им добър пример. И за това реших да се променя. Решете и Вие, дами и господа, защото там някъде трябва и Вие да сте добър пример за вашите деца. Целувайте ги всеки ден. Казвайте им, че ги обичате. Прекарвайте всеки ден с тях. Пожелавайте си да си отидете от този свят преди тях. И през цялото време докато сте на тази земя бъдете с тях. Бъдете добър пример за тях. Лишете се от една цигара време и бъдете с децата си, за да бъдат един ден и те със свойте. Учете ги на морални ценности. Бъдете им опора. Благославяйте децата си и се молете за тях. Някак си всички забравихме, че те съществуват. А те чакат за игра, милувка, и добър жест. Сега им казвам, че ги обичам, защото може да няма утре. Всеки ден го правя правете го и вие.

 

© Емил Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Прекрасно откровение, Емил! Поздравления!
  • Чудесно послание! Оценявам го като човек, който в детството копнееше точно за тези неща, а родителите ми бяха сурови хора.
  • Много хубаво послание. Благодаря !
Propuestas
: ??:??