Момчето от последния чин... Момчето със зелените очи... Той е красив, чаровен и така различен от всички останали... В един момент е саркастичен и агресивен, а в следващия от устата му излизат най-нежните думи... Като тайнствен оратор омайва женското сърце... Погледът му те пленява, а красивите неща, които изрича бавно, но трайно те заплитат в една здрава, невидима мрежа... Присъствието му е като магия - толкова сладко и неустоимо и така загадъчно... Странно е момчето от последния чин... За някои е идеал, а други никога не биха се свързали с него... В душата му се преплитат нежност и агресия, състрадание и цинизъм, страст и безчувственост... Той е като магнит, съставен от два противоположни полюса, които всъщност се привличат и не могат един без друг... Действията му предизвикват презрението на едни и копнежите на други... Колко момичета са плакали в самотните нощи за мъничко внимание от негова страна и колко са го пуснали в леглата си, защото са мислели, че така ще спечелят сърцето му... Той казва, че някога е обичал... Много влюбен бил... Но нямало смисъл да се обвързваш сериозно... Дали е бил наранен и е страдал много? Или е открил, че връзките не са за него, че му трябва безгранична свобода?... Не знам и едва ли някога ще знам... Но в него има нещо наистина специално... Момчето от последния чин... Как целува, как докосва, как те предразполага да му вярваш... Може би съм глупачка или пък наивна, но в него наистина има нещо... Той е лъчезарен, той е чаровен, той е обаятелен... Той накара нещо в мен да живне... Животът ми би бил коренно различен без тези красиви зелени очи... без момчето от последния чин...
Ех,мога само да ви благодаря за коментарите,а относно момчето от последния чин - не ми остава друго,освен да въздъхна дълбоко и отново да се отдам на безсмислени мечтания за зелените му очи ...
Дръж се като наивна,
щом като нещо в тебе живна!
Това е спасение от момчето със "очи зелени"
С чиста съвест прави се на неразбрала,
пък от друга страна бъди си "пощуряла"!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.